بارش‌های پراکنده همراه با رعد وبرق امروز جمعه ( ۲۱ اردیبهشت) در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و خراسان رضوی پیش‌بینی شده‌است. شنبه (۲۲ اردیبهشت) این سامانه بارشی به‌تدریج از کشور خارج می‌شود و روز یکشنبه (۲۳ اردیبهشت) سامانه بارشی جدید از غرب کشور وارد می‌شود.

به گزارش همشهری ‌آنلاین کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اعلام این خبر به همشهری گفت: «جمعه (۲۱ اردیبهشت) در شرق کشور شاهد ورزش باد گرد و خاک هستیم. از روز یکشنبه (۲۳ اردیبهشت) تا دوشنبه (۲۴ اردیبهشت) در نیمه غربی کشور روند افزایش نسبی دما در پیش است.»
فریبا گودرزی افزود: «آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، غرب کردستان، کرمانشاه و ایلام روز شنبه (۲۲ اردیبهشت) بارش‌های پراکنده را تجربه می کنند و به تدریج این سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود.»
گودرزی ادامه داد: «ورود سامانه بارشی جدید دوباره از سمت غرب در روز یکشنبه (۲۳ اردیبهشت) اتفاق می‌افتد. به سبب فعالیت این سامانه در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، دامنه‌های جنوبی البرز و غرب سواحل دریای خزر شاهد بارش باران و رعد و برق خواهیم بود. بارش‌ها تا اواخر هفته آتی ادامه خواهد داشت
تهران نیز صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می‌شود و نوسانات دمایی بین ۱۲ و ۲۲ درجه سانتی‌گراد را دارد.

بیشتر بخوانید:
تداوم بارش و رگبار تا پایان هفته | سامانه بارشی جدید باز هم از غرب وارد می‌شود