به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از سایت ورج، «تور میرن»، معاون بخش بازاریابی اپل در بیانیهای اعلام کرد: «در اپل، نوآوری در DNA ما قرار دارد و طراحی محصولاتی که به افراد نوآور در سراسر دنیا قدرت ببخشند، برای ما بسیار مهم است... ما با این ویدیو به هدفمان دست پیدا نکردیم و عذرخواهی میکنیم.»
پس از انتقادهای گسترده به تبلیغ ویدیویی جدید آیپد پرو، اپل رسماً در بیانیهای عذرخواهی کرد. میرن گفت که این شرکت نتوانسته است به هدف نهاییاش دست پیدا کند.
اپل هفته اخیر آیپد پرو ۲۰۲۴ را بهعنوان باریکترین محصول تاریخ خود رونمایی کرد. این شرکت برای نمایش تمامی قابلیتهای کاربردی و خلاقانهی آیپد، تبلیغی ویدیویی با عنوان !Crush منتشر کرد که در آن، سازهای مختلف و هنری مثل پیانو تحت فشار یک دستگاه پرس، له میشوند. در پایان ویدیو، تنها چیزی که باقی میماند آیپد پرو است.
بیشتر بخوانید:
تبلیغ ویدیویی آیپد پرو در زمانی بسیار کوتاه جنجالی شد و انتقاد هنرمندان را در پی داشت. هیو گرنت این ویدیو را «تخریب تجربههای انسانی» خواند و کارگردان سریال Handmaid’s Tale به مدیرعامل اپل گفت که «سنجیده رفتار کنید.»