حسن روشن پیشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد اینکه بازیکنان این تیم در بازی برابر نساجی با توجه به نتیجه بازی پرسپولیس - استقلال خوزستان در نیمه اول سبک بازی خود را تغسسر دادند کار اشتباهی بود.

روشن در گفت وگو با همشهری آنلاین با اشاره به تساوی استقلال برابر نساجی و از دست دادن صدرنشینی تاکید کرد: استقلال تا اینجا هم که آمده جای شکر دارد. یعنی خوب بازی نکردیم. ولی بچه ها زحمت کشیدند با زحمت به این مرحله رسیدند. حالا می توانند بهانه دیر بسته شدن تیم را بگویند. اینکه وقت نداشتند تیم لازم را آماده کنند. حالا برای فصل بعد می‌توانند برنامه‌ریزی دقیقی کنند. گرچه باید دید آیا بازیکنان حفظ می شوند یا نه!؟ ضمن اینکه سیاست مالکان جدید چیست؟

وی افزود: من بازی استقلال - نساجی را ندیدم اما شنیدم یکسری پیشکسوتان زیاد حرف زدند. حرف هایی که وقتش برای الان نیست. آنهایی که هنگام بردن حرف می زنند به نوعی الان هم می توانند صحبت کنند. هنوز ۲ تا بازی دیگر باقی مانده است. هنوز شانس هست. چیزی تمام نشده است. دقیقا شرایطی که تا هفته قبل پرسپولیس داشت و به دنبال استقلال بود الان استقلال دارد. الان دو تا بازی دیگر دارند و در وهله اول باید هر دو بازی خود را ببرند در این صورت اگر دوم هم شدند نتیجه بدی برایشان نیست.

این بازیکن با سابقه تیم استقلال تاکید کرد: در حرف های پیشکسوتان تناقص زیاد وجود دارد. اگرالان انتقاد می کنید در روزهای که تیم خوب بود باید مصاحبه کنید و تصریح کنید که تیم خوب بوده ولی وقتی فقط در شکست ها صحبت می کنید درست نیست. الان هم نمی توان گفت همه چیز تمام شده و دو تا بازی دیگر مانده است.

فوتبال هم از قدیم گفتند خیلی نامرد است. الان دیگر زمان اینکه بگویم نیم فصل باید تیم تقویت می شد نیست. به هرحال خطیر رفت. الان فقط باید به فکر بردن و منافع تیم باشیم. تیم نکونام اصولی بازی می کرد ولی باید قبول کنیم خوب بازی نمی کردیم. حالا اینکه بازیکن نداشتم و این قبیل حرف ها دیگر برای امسال تمام شد و این دو تا بازی را فقط ببرند ان شاءالله پرسپولیس هم امتیاز از دست بدهد.

روشن درباره اینکه تیم استقلال مقابل نساجی با آگاهی از نتیجه بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان که در نیمه نخست سه بر صفر عقب بود سبک بازی اش را تعیین کرده بود اظهار داشت: به نظر نباید اصلا اجازه می داد بازیکنان در بین دو نیمه بفهمند نتیجه بازی پرسپولیس چگونه است و در این صورت بازیکنان با همان انگیزه همیشگی وارد میدان می شدند و هرچه داشتند می گذاشتند تا پیروز شوند.

او در خصوص شایعه حضور فرهاد مجیدی در تیم استقلال گفت: نه آوردن مجیدی در این مقطع به نفع خودش است و نه اینکه خودش می آید. او که با آن شرایط با استقلال قهرمان شده اگر بیاید باید تیم را قهرمان کند. فوتبال هم اینطور نیست که حتما قهرمان می شوید برای همین خودش هم نمی آید. حالا باید ببینم سیاست مالکان جدید استقلال درباره مربی فصل آینده چیست؟ در مورد عملکرد جواد نکونام هم زود است قضاوت کنیم بگذارید این دو بازی هم تمام شود بعد از آن می توان صحبت کرد.