برلین: مردی که تلاش می‌کرد تشک بادی‌‌اش را باد کند، به جای آن آپارتمانش را به هوا فرستاد.

این مرد 45 ساله از ماده مخصوص پنچرگیری برای گرفتن سوراخی که در تشک ایجاد شده بود استفاده کرد و آن را تا صبح در جای خودش رها کرد. اما صبح روز بعد در حالی که قصد داشت این تشک را باد کند، جرقه پریز برق موجب منفجر شدن این تشک شد.

این انفجار موجب شد که سقف خانه پیش ساخته این مرد فروربریزد و شیشه پنجره‌ها بشکند. البته خود او هم بر اثر انفجار به گوشه دیوار پرتاب شد و استخوان کتفش از چند نقطه شکست. گفتنی است پنچرگیری و باد کردن این تشک بادی خسارتی چند هزار دلاری روی دست این مرد گذاشته است.

اعتراف به پلیس

نیویورک: سارق یک بانک پس از دستبرد زدن به صندوق، خود را تحویل پلیس داد. این مرد میانسال وارد بانک شد و با تهدید کارمندان موجودی صندوق را خالی کرد و داخل ساک دستی‌اش ریخت.

اما در حالی که می‌توانست بدون کوچک‌ترین زحمتی از بانک فرار کند، از طریق تلفن همراهش با پلیس تماس گرفت و خواست او را به اتهام سرقت دستگیر کنند. این مرد در تماس با پلیس بیان کرد که موجودی بانک را سرقت کرده و از این اقدام پشیمان است. به این ترتیب ماموران به بانک آمدند، او را دستگیر کرده و به اداره پلیس انتقال دادند.

هرچند او به جرم خود اعتراف کرده و پشیمان است اما پلیس وی را با وثیقه‌ای 15 هزار دلاری آزاد کرده و به زودی برایش دادگاه تشکیل خواهد شد. هنوز معلوم نیست که چرا این سارق پس از پشیمان شدن از سرقت، پول‌ها را به صندوق بانک بازنگردانده و فرار نکرده است. به همین دلیل تحقیقات در مورد وضعیت روانی این مرد در حال انجام است.

معذرت‌خواهی سارق

نیوجرسی: پلیس می‌گوید توانسته یک سارق را که برای معذرت‌خواهی به خانه‌ مالباخته بازگشته بود، دستگیر کند. این مرد 35 ساله به یک خانه ویلایی دستبرد زد اما فردای سرقت دچار عذاب وجدان شد و تصمیم گرفت برای عذرخواهی نزد صاحبخانه رود.

او بدون اینکه صورتش را با نقاب بپوشاند با ظاهری معمولی به در این خانه رفت و زنگ را به صدا در آورد. پس از اینکه صاحبخانه در را باز کرد، او بابت سرقت عذرخواهی کرد و سپس پا به فرار گذاشت.

اما صاحبخانه که چهره او را شناسایی کرده بود با پلیس تماس گرفت و آنها توانستند این سارق را در یکی از رستوران‌ها در حالی که مشغول سفارش دادن غذا بود، دستگیر کنند.

این سارق که 3 دستگاه لپ‌تاپ و چند دستگاه الکترونیکی دیگر از این خانه سرقت کرده است به پلیس گفت که به پول این اجناس احتیاج داشته اما نتوانسته بود با عذاب ‌وجدانش کنار بیاید. 

جریمه میلیاردی

واشنگتن: مردی که خودرو‌اش را بیرون از یک پمپ‌بنزین پارک کرده بود تا یک بسته سیگار بخرد، صد‌ها هزار میلیارد دلار جریمه شد که چندین برابر بدهی‌های دولت کشور آمریکاست.

این مرد که از رقم جریمه شگفت‌زده شده است به خبرنگاران گفت: گمان کنم که کسی با پول این جریمه می‌خواسته کل قاره اروپا را خریداری کند.

این مرد زمانی متوجه این اشتباه شد که پس از خریدن سیگار به صورت اینترنتی موجودی حسابش را کنترل کرد اما دریافت که نه‌تنها پولی در حساب ندارد، بلکه هزاران میلیارد دلار بدهکار است.

او پس از بررسی موضوع دریافت که به دلیل خلاف رانندگی جریمه شده اما رقم جریمه به‌طور اشتباه در رایانه وارد شده و همین رقم هم از حسابش کسر شده است. البته او موضوع را با بانک درمیان گذاشت و آنها در صدد جبران این اشتباه میلیاردی برآمدند.