لیست تیم ملی والیبال ایران برای بازی حساس برابر تیم ملی ژاپن اعلام شد.

به گزارش همشهری آنلاین ، هفته دوم مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ از ۱۵ خرداد در شهرهای کوکورا ژاپن (گروه سوم) و اوتاوا کانادا (گروه چهارم) آغاز می‌شود و با ۳۲ مسابقه در مدت ۶ روز تا ۲۰ خرداد پیگیری خواهد شد.

تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۱۳:۵۰ دقیقه روز سه‌شنبه ۱۵ خرداد در نخستین دیدار خود در هفته دوم لیگ ملت‌ها به مصاف ژاپن میزبان این مسابقات می‌رود. موریس موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال اسامی ١۴ بازیکن ایران در این دیدار را اعلام کرد که به این ترتیب میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، مهدی جلوه، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، محمدرضا حضرت‌پور، پوریا حسین خانزاده، امین اسماعیل‌نژاد، امیرحسین اسفندیار، جواد کریمی، میثم صالحی، محمدطاهر وادی، آرمان صالحی، محمد بربست، محمد ولی‌زاده و مبین نصری هستند.

نکته عجیب و باورنکردنی لیست اعلام شده اینکه مرتضی شریفی در آن حضور ندارد. شریفی با کسب ۲۶ امتیاز بهترین بازیکن تیم ملی والیبال ایران در تقابل با آرژانتین در هفته اول لیگ ملت‌ها بود و با نمایش بی‌نظیری که ارائه داد حتی همه فکر می‌کردند که او در ادامه مسابقات زوج میلاد عبادی‌پور در ترکیب اصلی خواهد بود.

باید دید که آیا این تصمیم پائز فنی بوده یا اینکه شریفی دچار مشکل شده و خط خورده است. تیم ملی والیبال ایران فردا ظهر به مصاف ژاپن خواهد رفت.