رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت یک‌طرفه طی امروز جمعه ۱۸ خرداد ماه در محور کندوان و محدودیت یک‌طرفه به‌صورت مقطعی در جاده‌های هراز و کیاسر اجرا می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین،‌یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال اظهار کرد: در حال حاضر شاهد تردد عادی و روان خودروها در جاده‌های شمال هستیم ولی انتظار داریم طی ساعات آینده بر حجم ترافیک افزوده شود.

وی با اشاره به تداوم محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال، افزود: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ امروز جمعه ۱۸ خرداد ماه از رودهن به آمل و بالعکس در دستور کار قرار دارد.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: در صورت افزایش حجم ترافیک محدودیت یک‌طرفه مقطعی طی امروز جمعه ۱۸ و شنبه ۱۹ خرداد ماه به‌صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

جهان‌تاب با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است، تصریح کرد: اعمال محدودیت‌های یک‌طرفه در محور کندوان نیز براساس شرایط ترافیکی در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی با بیان اینکه از ساعت ۱۱ روز جمعه ۱۸ خرداد از ابتدای آزادراه تهران – شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می‌شود، اضافه کرد: ساعت ۱۲ از ابتدای پل زنگوله ( انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعیت اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه از ساعت ۱۴ از مرزن آباد به سمت تهران یک‌طرفه اعمال می‌شود، یادآور شد: از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دوطرفه می‌شود.

جهان‌تاب با اعلام بیان از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز شنبه ۱۹ خرداد هم کندوان یک‌طرفه می‌شود، گفت: از ساعت ۱۲ از ابتدای آزادراه تهران_ شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از ساعت ۱۳ از ابتدای پل زنگوله ممنوعیت اعمال می‌شود، افزود: از ساعت ۱۵ از مرزن‌آباد به سمت تهران یک‌طرفه اعمال می‌شود.

جهان‌تاب یادآور شد: از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

رئیس‌ پلیس راه مازندران با تاکید بر اینکه از مسیر جاده قدیم کرج _چالوس تا محدوده تونل کندوان برای ساکنان و افراد محلی آزاد است، اظهار کرد: تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس را دارند، از ساعت ۸ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

جهان‌تاب گفت: تردد انواع تریلرها و کامیون‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ امروز جمعه ۱۸ خرداد ماه از محور سوادکوه ممنوع است.

منبع: فارس