قیمت خودرو در صبح اولین روز هفته بدون تغییر مانده‌اند و احتمالا از ساعاتی دیگر تغییرات خود را آغاز کنند. 

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت خودرو امروز، شنبه، ۱۹ خرداد ۱۴۰۳، در تمامی محصولات داخلی و مونتاژی تعادل خود را حفظ کرده است. چنان‌که تغییری در آنها گزارش نمی‌شود و در ثبات کامل کار خود را آغاز کرد.

قیمت خودروهای داخلی

بازار خودروهای داخلی در صبح امروز بدون تغییر باقی مانده‌اند.

سورن پلاس (فول) و دنا پلاس (۶ سرعته) هر دو از محصولات شرکت ایران خودرو، در صبح امروز هیچ تغییری نسبت به گذشته نداشته‌اند و هر کدام به ترتیب به قیمت ۷۱۹ میلیون تومان و ۸۳۷ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما و تارا اتوماتیک V۲ از دسته دیگر محصولات این شرکت، بدون هیچ تغییری به قیمت ۹۸۰ میلیون تومان و ۹۱۴ میلیون تومان معامله می‌شوند.

ساینا S اتوماتیک و کوییک GXR-L از محصولات شرکت سایپا، هر کدام به بهای ۵۱۵ میلیون تومان و ۴۳۰ میلیون تومان بدون تغییر گزارش ‌شوند.

سایر محصولات داخلی نیز صبح امروز هیچ تغییر قیمتی نداشته و با حفظ تعادل به کار خود ادامه دادند.

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی مانند محصولات داخلی در ثبات کامل به سر می‌برد.

‎X۳۳ کراس (دستی) و آریزو ۶ پرو در شمار محصولات مدیران خودرو، صبح امروز هیچ تغییر قیمتی تجربه نکرده‌اند و هر کدام به ترتیب با قیمت یک میلیارد و ۴۵ میلیون تومان و یک میلیارد و ۵۸۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند.

تیگو۷ پرو پرمیوم و تیگو ۸ پرو (هیبرید) از دسته محصولات جذاب و لوکس این شرکت، مانند سایرین تغییری را تجربه نکرده‌اند. و هر کدام با قیمت دو میلیارد و سه میلیارد و ۲۰ میلیون تومان به فروش می‌رسند.

جک S۵ و کی‌ام‌سی J۷ در شمار برتر محصولات کرمان موتور، با حفظ ثبات نسبت به روزهای گذشته به قیمت یک میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان و یک میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند.

فیدلیتی پرستیژ (۷ نفره) از محصولات جذاب مونتاژی شرکت بهمن موتور، بدون تغییر باقی مانده است که به نرخ دو میلیارد و۷۷۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.