تصویری از بریده یک روزنامه خبری جالب در مورد محمود خوردبین، مهاجم سابق پرسپولیس، را نشان می‌دهد.

به گزارش همشهری آنلاین، محمود خوردبین که با حضور در جشن قهرمانی پرسپولیس، بار دیگر خود را در صحنه عمومی فوتبال ایران مطرح کرد، یکی از بازماندگان اولین نسل شکل گرفته در تاریخ تیم فوتبال پرسپولیس محسوب می‌شود.

خوردبین که برای سال‌های طولانی در نقش سرپرستی تیم پرسپولیس حاضر بود و در همین کسوت در ذهن بسیاری از هواداران پرسپولیس ماندگار شده، برای حدود بیش از ۱۵ سال در خط حمله قرمزها سابقه بازی دارد.

مهاجم تیز چنگ قرمزها در این سالها ۱۷۰ بار برای پرسپولیس به میدان رفت که باتوجه به تعداد کم بازی‌های رسمی و تعطیلات طولانی، رکوردی فوق العاده محسوب می‌شود و شاید اگر این آمار حضور را در ترکیب پرسپولیس داشت، می‌توانست بیش از ۳۰۰ بازی رسمی را ثبت کند.

سوژه جالب در مورد او حالا یک بریده روزنامه با تصویری از جوانی ستاره پرسپولیس با تیتری کوتاه است: «خوردبین پدر شد» در ادامه‌ای نخبر آمده: «دو هفته پیش بود که محمود خوردبین به لندن رفت اما او نه قصد تفریح داشت، نه خرید اتومبیل و نه میخواست ادامه تحصیل بدهد.»

به نظر علت سفر خوردبین حضور همسرش در انگلیس بود که اتفاقا با وضع حمل او همراه شد تا خوردبین مجبور شود به صورت ناگهانی خود را به شهر لندن برساند و دخترش را در پایتخت انگلیس ملاقات کند.