پک ترحیم نمونه‌ای از انواع پک‌ های پذیرایی است که با انتخاب و خرید آن، یک پذیرایی شایسته از مهمانان خود را تجربه خواهید کرد.

این پک‌ها با بسته‌بندی زیبا و شکیل و با انتخاب انواع میوه‌های فصل و کیفیت بسیار عالی و همچنین خوراکی‌های مناسب مراسم ختم به منظور برگزاری هر چه بهتر مجالس شما تهیه شده‌اند. هدف دیگر از ارائه این بسته‌ها، آسودگی و آرامش میزبان در زمان برگزاری مراسم است. بسته‌های پذیرایی به صورت پک خالی، آماده و پک سفارشی عرضه می‌شوند.

پذیرایی شایسته با پک های ترحیم مزه باکس

انواع پک‌ های پذیرایی برای مراسم‌های مختلف از جمله همایش‌ها، سمینارها، ادارات، جلسات دفاع و مجالس ترحیم کاربرد فراوانی دارند. محتویات آن شامل انواع میوه‌های مرغوب و خوراکی‌های متنوعی است که متناسب با مراسم‌های مختلف تهیه شده است. پک پذیرایی ترحیم به صورت بسته‌بندی تک‌نفره است و کاملا بهداشتی، منظم و با ظاهری شیک در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. در مراسم ترحیم که تعداد مهمانان زیاد است، استفاده از پک‌های پذیرایی بهترین انتخاب است.

پک‌ ترحیم انواع مختلفی دارد که هر کدام با توجه به سلیقه و بودجه مشتری در اختیار او قرار خواهد گرفت. تنوع طرح، رنگ، مدل و محتویات داخل پک‌ها سبب استقبال بسیاری از افراد شده است تا بتوانند مراسم خود را به صورت شیک و مدرن و کاملا بهداشتی برگزار کنند. سایت‌ و مجموعه‌ای که این پک‌ها را ارائه می‌دهند، باید سلامت مواد غذایی و ماندگاری آن را تضمین کنند. شما می‌توانید با خرید آنلاین از مراکز معتبری که در این زمینه چندین سال فعالیت موفق دارند، در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کنید.

انواع پک پذیرایی ترحیم

بسته پذیرایی ترحیم انواع مختلفی دارد که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم.

  • پک خالی پذیرایی ترحیم:

این نوع پک برای مراسم ترحیم بسیار کاربردی است و میزبان می‌تواند با خرید آن و قرار دادن میوه و خوارکی‌هایی که در نظر دارد، یک بسته پذیرایی شیک را برای مهمانان خود آماده کند. رنگ و طرح پک پذیرایی ترحیم به گونه‌ای طراحی شده که برای این مراسم کاملا مناسب است. پک خالی ترحیم به صورت پلاستیکی، مقوایی و طلقی تولید شده است که جنس مقاوم و کیفیت بسیار بالایی دارند. این نوع پک‌ها از مواد مرغوبی تهیه شده‌اند که می‌توانند ساعت‌ها مواد غذایی را تازه و سالم نگهداری کنند و مزه و بوی آن را تغییر ندهند.

  • پک آماده:

پک‌های آماده نوعی از بسته‌های پذیرایی هستند که برای انواع مراسم‌ها و نیز مجلس ختم مناسب است. این بسته‌ها از میوه‌های مرغوب و مواد باکیفیتی تهیه شده که انواع مختلفی دارند. به دلیل اینکه آماده‌ کردن میوه و دیگر مواد خوراکی که برای مراسم ترحیم مناسب است، نیاز به زمان زیادی دارد و بیشتر افراد فرصت آماده‌کردن آن را نخواهند داشت، شرکت‌ها و سایت‌های مختلفی اقدام به بسته‌بندی پک‌های آماده می‌کنند که با رعایت کامل بهداشت و استفاده از خوراکی‌های مرغوب آن را ارائه می‌دهند. این نوع پک ترحیم بسیار متنوع است و میزبان می‌تواند با توجه به سلیقه خود آن را انتخاب می‌کند.

  • پک سفارشی:

پک‌های سفارشی ترحیم با توجه به انتخاب افراد و نیز نوع درخواست آنها ارائه می‌شود. اندازه و مدل پک ومحتویات داخل آن توسط میزبان به مجموعه مورد نظر سفارش داده می‌شود و آنها نیز موظف هستند که از مواد باکیفیت و برندهای معتبر استفاده کنند. پک سفارشی ترحیم بهترین ایده برای افرادی است که می‌خواهند به صورت ویژه و خاص از مهمانان خود پذیرایی کنند.

پک پذیرایی ترحیم را از کجا خریداری کنیم؟

خرید این بسته‌ها در مراسم‌های مختلف و به خصوص مجلس ترحیم، اهمیت بسیاری دارد. فرد صاحب عزا باید با تحقیق و بررسی، مجموعه‌ای را انتخاب کند که در این زمینه تجربه کافی دارند و در مقابل هزینه‌ای که پرداخت می‌کند، محصول باکیفیتی را تحویل بگیرد. مزه باکس مجموعه‎‌ای است که با هدف کسب رضایت مشتری در این زمینه فعالیت می‌کند و پک‌های متنوعی را با قیمت مناسب و کیفیت مرغوب ارائه می‎‌دهد. با اطمینان به این مجموعه می‌توانید با آرامش بیشتری به برگزاری مراسم خود بپردازید.

مزایای خرید بسته پذیرایی ختم از مزه باکس

خرید پک ترحیم مزایای بسیاری دارد که عبارت است از:

  • خرید آنلاین و ارسال رایگان

برای خرید انواع بسته‌های پذیرایی ترحیم، نیازی به مراجعه حضوری نخواهید داشت و با انتخاب و نیز بر اساس سلیقه و بودجه‎‌ای که دارید، می‌توانید به صورت اینترنتی پک مورد نظر خود را خریداری کنید. این مجموعه تمامی بسته های پذیرایی را به صورت رایگان برای مشتریان ارسال می کند.

  • صرفه‎‌جویی در زمان

به دلیل حجم کار زیاد در مراسم ترحیم، استفاده از پک‌های پذیرایی به شما در مدیریت زمان کمک می‌کند. خرید، شستشو و بسته‌بندی میوه و انتخاب مواد خوارکی دیگر، زمان زیادی را از شما می‌گیرد و با خرید پک‌های ترحیم آماده و سفارشی فرصت بیشتری برای انجام کارهای دیگر خواهید داشت.

  • تحویل به موقع در مراسم

از مزایای دیگر سفارش پک ترحیم به صورت اینترنتی، تحویل به موقع بسته‌های پذیرایی در محل برگزاری مراسم خواهد بود. با این روش حمل و نقل و کارهایی از این قبیل را نخواهید داشت.

  • نظم‌دهی به برگزاری مراسم

انتخاب این بسته‌ها سبب نظم‌دهی بیشتر به مراسم شما خواهد شد و به صورت یکپارچه با ظاهری زیبا از مهمانان خود پذیرایی خواهید کرد. بسته‌بندی شکیل و زیبای پک ختم، از دیگر موارد نظم به مجلس شما خواهد بود.

  • بسته‌بندی تک‌نفره

بسته‌بندی تک‌نفره یکی دیگر از مزیت‌های خرید پک‌های پذیرایی است که سبب می‌شود فرد در هر زمانی که تمایل دارد از محتویات داخل آن استفاده کند.

  • بهداشتی بودن

پک‌های پذیرایی در مراسم ترحیم، به دلیل بسته‌بندی خاصی که دارد، کاملا بهداشتی است و امکان ورود گرد و غبار و یا هر نوع آلودگی دیگر به داخل آن وجود ندارد. مهمانان نیز با خیالی راحت و اطمینان از بهداشتی بودن بسته‌ها، از آن استفاده می‌کنند.

  • آسودگی و آرامش میزبان

میزبان با انتخاب پک پذیرایی، می‌تواند با آرامش بیشتری به کارهای دیگر خود بپردازد و اضطراب و استرس پذیرایی از مهمانان را نداشته باشد.

قیمت پک پذیرایی ترحیم به چه عواملی بستگی دارد؟

بسته پذیرایی ترحیم قیمت‌های مختلفی دارد که این تغییر قیمت بر اساس عواملی است که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم.

  • نوع و تعداد میوه انتخاب شده داخل پک
  • برند خوراکی‌ها و دیگر محتویات داخل پک
  • سایت و مجموعه‌ عرضه کننده
  • انتخاب نوع پک (پک آماده، پک سفارشی)
  • شرایط اقتصادی جامعه و میزان تورم

در ادامه باید این نکته را نیز ذکر کنیم که هر چه پک‌ها از کیفیت بهتری برخوردار باشند، طبیعتا قیمت بیشتری خواهند داشت.

خرید آنلاین پک ترحیم با ارسال رایگان از مزه باکس

مزه باکس مجموعه‌ای است که انواع پک‌های پذیرایی را برای مراسم‌های مختلف ارائه می‌دهد. پک ترحیم، پک دفاع، بسته پذیرایی صبحانه، پک تولد و دیگر انواع آن به صورت آماده و سفارشی در این مجموعه عرضه می‌شود. کیفیت عالی و قیمت مناسب از مهم‌ترین ویژگی‌های پک‌های پذیرایی مزه باکس است.

این مجموعه با داشتن افراد خلاق و حرفه‌ای در انتخاب و بسته‌بندی میوه‌های دست‌چین و خوراکی‌های برند، و با ارسال رایگان در جهت کسب رضایت مشتریان خود تلاش می‌کنند.

برچسب‌ها