پس از اعلام تایید صلاحیت پزشکیان برای ریاست جمهوری، برخی از چهره‌های حاضر در دولت روحانی و نزدیک به شخص او، به حمایت از پزشکیان پرداختند.

به گزارش همشهری‌آنلاین، علی ربیعی، وزیر کار دولت روحانی که استیضاح شد و بعد به عنوان سخنگوی دولت روحانی به کار ادامه داد، در حمایت از پزشکیان گفت: «وقتی جامعه تشنه امید است، حتی یک تایید صلاحیت متفاوت، چنین موج و حس خوبی را در میان مردم ایجاد می‌کند. با شناخت دیرینم از پزشکیان ، قاطعانه می‌گویم: او می‌تواند.»


اسحاق جهانگیری، معاون اول حسن روحانی که خود از نامزدهای پیشنهادی اصلاحات برای انتخابات بود، در حمایت از پزشکیان گفت: «حمایت تام و تمام خود را از نامزد جبهه اصلاحات ایران و دوست عزیز و همکار سختکوشم جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان که مظهر صداقت، صراحت، شجاعت، پاک زیستی و پاک دستی در حکمرانی است، اعلام می‌کنم.»


کامبیز مهدی‌زاده، داماد حسن روحانی در راستای حمایت از پزشکیان، او را از «خودشان» دانست و نوشت: «ما پیروز خواهیم شد و به یاری خداوند توانا پزشکیان، صدای ملت ایران، رئیس جمهور خواهد شد. صدای او تکرار صدای ملت است.»


مهدی‌زاده در توییتی دیگر نوشت: «پزشکیان یعنی صداقت، یعنی آزادگی، یعنی درستی و پاکی، یعنی راستی. ما همه پزشکیان هستیم. پزشکیان یعنی همه چی تمام.»


منبع: فارس