نالدی پاندور با اشاره به فقدان رئیس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و وزیر امور خارجه شهید حسین امیرعبداللهیان گفت: وجود آقایان رئیسی و امیرعبداللهیان مایه دلگرمی مردم فلسطین در راه مبارزه برای آزادی سرزمین‌شان بود.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از دانشجو، نالدی پاندور وزیر امور خارجه آفریقای جنوبی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به فقدان رئیس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و وزیر امور خارجه شهید حسین امیرعبداللهیان گفت: وجود آقایان رئیسی و امیرعبداللهیان مایه دلگرمی مردم فلسطین در راه مبارزه برای آزادی سرزمین‌شان بود.

وی افزود: من چندین مرتبه افتخار دیدار با آقای رئیسی را داشتم. ایشان نگاه والا و سازنده‌ای به آفریقای جنوبی داشتند و خواستار تقویت روابط دو کشور با یکدیگر بودند.

پاندور در ادامه به تلاش‌های شبانه روزی شهید امیرعبداللهیان گفت: آقای امیرعبداللهیان همانند برادر برای من بود و ایشان دائما برای تحقق آرمان آزادی فلسطین تلاش می‌کردند. از دست دادن این دو عزیز، غم بزرگی برای هم ایران و هم برای کشورهایی است که خواهان تحقق عدالت بودند.

وزیر امور خارجه آفریقای جنوبی در انتها تصریح کرد: با وجود آقایان رئیسی و امیرعبداللهیان، مردم فلسطین در راه مبارزه برای آزادی، قوی‌تر از امروز بودند.