بالابر پله آسارامش را می توان از جمله بالابر های با کیفیت و حرفه ای در نظر گرفت که امکانات جالبی را در خود جای داده است.

این محصول جدا از داشتن طول عمر بالا، می تواند پروسه انتقال افراد سالمند و معلول به طبقه های بالایی ساختمان را نیز تحت تاثیر خود قرار دهد. با توجه به اینکه امروزه مدل های زیادی از انواع بالابر پله در بازار موجود است، حتما شما هم از خود می پرسید که ما چرا باید نسبت به استفاده از محصولات برند آسارامش اقدام کنیم؟ چه ویژگی در این محصولات وجود دارد که اهمیتشان را چند برابر کرده است؟ با ما در ادامه همراه شوید تا چند مورد از ویژگی های کلیدی بالابر های برند آسارامش را بررسی کنیم.

معرفی اولیه بالابر پله آسارامش

قبل از پرداختن به بالابر پله آسارامش، بیایید خود این برند را زیر ذره بین ببریم. آسارامش چیست و چرا مشهور شده است؟ از میان برند های ایرانی فعال در زمینه تولید کالا های خانگی و لوازم مراقبت از سالمند، آسارامش توانسته محبوبیت زیادی کسب کند. برند آسارامش از جمله برند هایی است که بیش از 5 سال سابقه فعالیت دارند. این برند در زمینه طراحی انواع پله پیما، بالابر مخصوص پله، سیستم های هیدرولیک و غیره فعالیت می کند. خدمات و محصولات این برند فوق العاده هستند و همین مسئله شهرتش را چند برابر کرده است. به خاطر داشته باشید که این برند ایرانی، تا امروز بیش از 120 پروژه مختلف را به اتمام رسانده و خدماتش را با سطح کیفیت فوق العاده در اختیار مشتریان قرار می دهد.

بالابر پله چه ویژگی هایی دارد؟

بالابر پله یک سری ویژگی های خاص را به همراه دارد. همین ویژگی ها، محبوبیت این مدل از انواع بالابر را افزایش داده اند. اولین مورد از ویژگی های کلیدی این محصول به مهندسی و معماری اش اشاره دارد. برند آسارامش با استفاده از خدمات کارشناسان ایرانی مجرب نسبت به طراحی محصولات خود اقدام می کند. در نتیجه، سطح کیفیت این محصولات خیلی بالا تر از سایر کالا ها است.

جدا از این مسئله، پروسه نصب بالابر پله سرعت بالایی داشته و شما می توانید در یک بازه زمانی کوتاه نسبت به نصب این وسیله اقدام کنید. حین این پروسه، کارشناسان آسارامش آماده پاسخگویی به سوالات شما و رفع ابهاماتتان هستند.

بالابر پله در دسته بندی ها و زیر شاخه های متنوعی در اختیار مشتریان قرار می گیرد. بالابر تک نفره مسیر مستقیم، بالا بر تک نفره گردشی و غیره از جمله محصولاتی به حساب می آیند که توسط این برند روانه بازار شده اند. اگر شما هم به خرید انواع بالابر پله نیاز دارید، می توانید هم اکنون میان کالا های متنوع و با کیفیت آسارامش، یکی را انتخاب کنید.

بالابر های پله با کیفیت

بررسی مزایای خرید بالابر پله

بالابر پله یک سری مزایای خاص را نیز در خود جای داده است. در لیست زیر شما می توانید مزایای مهم این محصول را مشاهده کنید.

  • راحت تر شدن دسترسی به طبقات بالایی ساختمان: با استفاده از محصولات آسارامش، شما می توانید با سرعت بالایی میان طبقات مختلف ساختمان منتقل شوید.
  • داشتن قیمت مناسب: برند آسارامش از جمله شرکت هایی است که خدمات و محصولاتش را با تعرفه خوبی در اختیار مشتریان می گذارد.
  • کاهش مصرف برق ساختمان: در مقایسه با آسانسور، این کالا میزان مصرف برق بهینه ای دارد.
  • حمل کالا های سبک در زمان کوتاه: با استفاده از این کالا شما می توانید کالا های سبک را نیز میان طبقات مختلف ساختمان منتقل کنید.
  • داشتن دسته بندی های متنوع: برند آسارامش کالا های خود را در چندین دسته بندی و زیرشاخه در اختیار مشتریان قرار می دهد.
  • داشتن طول عمر بالا: مهندسان مجرب آسارامش همه تلاش خود را به کار می گیرند تا محصولاتشان را با کیفیت عالی و طول عمر مطلوب در اختیار مشتریان قرار دهند.
  • خدمات پس از فروش مناسب: با خرید بالابر پله آسارامش، شما می توانید خدمات پس از فروش حرفه ای دریافت کنید.
  • قابلیت نصب در ساختمان های مختلف: برخی از پله های بالابر را نمی توان در ساختمان های پیچیده مورد استفاده قرار داد. در حالی که محصولات آسارامش، نیاز های شما را در بهترین حالت ممکن رفع می کنند.

قیمت خرید بالابر پله آسارامش چقدر است؟

متاسفانه در حال حاضر امکان مشخص کردن قیمت بالابر پله آسارامش به صورت عمومی وجود ندارد. کارشناسان این شرکت همه تلاش خود را به کار گرفته اند تا محصولات و خدماتشان را با تعرفه معقولانه ای در اختیار مشتریان قرار دهند ولی، هزینه ای که شما باید برای استفاده از این بالابر پله پرداخت کنید، می توانید تحت تاثیر یک سری عوامل ویژه، کم و زیاد شود. به صورت عمومی، قیمت بالابر های این برند از 38 میلیون تومان شروع شده و تا صد میلیون تومان بالا می رود.

از آنجایی که شرکت آسارامش برای تولید کالا های خود فقط از مواد اولیه با کیفیت و با دوام استفاده می کند، سطح کیفیت محصولاتش فوق العاده است. پروژه شما و شرایطی که به دنبال استفاده از بالابر پله در آن هستید، یک فاکتور مهم و موثر روی قیمت این کالا به حساب می آید. قطعا هزینه ای که شما باید برای تهیه بالابر پله های مستقیم پرداخت کنید، با کالا های پیچشی و غیره یکسان نیست! جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت این وسیله، می توانید هم اکنون با کارشناسان حرفه ای و مجرب شرکت آسارامش تماس بگیرید.

نکات مهم خرید بالابر پله آسارامش

هنگام خرید بالابر پله باید چه نکاتی مد نظر قرار دهیم؟

آیا شما هم به دنبال خرید بالابر پله آسارامش با قیمت و کیفیت مناسب هستید؟ در این صورت باید به چند نکته کلیدی توجه کنید. اولین نکته به فروشگاهی اشاره دارد که شما خدماتش را مورد استفاده قرار می دهید. شما باید به دنبال استفاده از فروشگاه های خوش سابقه ای باشید که این بالابر پله را به صورت مستقیم در اختیار مشتریان قرار می دهند. به خاطر داشته باشید که برند آسارامش محصولاتش را به صورت مستقیم و بدون دخالت واسطه ها نیز روانه بازار می کند. در نتیجه، شما می توانید بدون نیاز به فروشگاه های سوم شخص، محصولات و کالا های این برند را بخرید.

جدا از این مسئله، هنگام خرید بالابر پله آسارامش شما باید به نیاز های خانه خود توجه داشته باشید. ابعاد راه پله و ارتفاع آن در همه ساختمان ها یکسان نیست! مد نظر قرار دادن مشخصات راه پله و ساختمان به شما اجازه می دهد تا خرید خوبی را تجربه کنید. در آخرین مرحله برای خرید انواع مختلف بالابر مخصوص پله، شما می توانید خدمات مشاوره را نیز به کار گیرید. دریافت مشاوره قبل از خرید یا نصب بالابر پله، باعث می شود تا شما کالایی را تهیه کنید که برای ساختمانتان بازدهی مطلوبی را به همراه دارد.

برچسب‌ها