تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۸

ما تلاش می‌کنیم تا در این مقاله به شما کمک کنیم بهترین برند کولر گازی را انتخاب کنید. اگر شما هم به‌دنبال کسب اطلاعات در خصوص چنین چیزی هستید، این متن برای شما نوشته شده است.

کولرهای گازی امروز تنوع بسیار زیادی دارند و شاید اصلی‌ترین گزینه برای تهویه هوای منزل باشند. بسیاری از آن‌ها نه فقط برای تولید باد خنک در تابستان، بلکه برای تولید گرما در زمستان هم مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر شما هم می‌خواهید درباره آن‌ها و برندهای‌شان اطلاعات بیشتری به‌دست بیاورید در این مقاله همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری به شما بدهیم.

برند کولر گازی گرین – Green

گرین‌های سال‌های زیادی‌است که به‌عنوان یک شرکت واردکننده در ایران مشغول فعالیت‌ است. گرین به‌طور تخصصی در زمینه چیلرهای تراکمی، هواساز، فن کویل، داکت اسپیلت، VRF و کولرهای گازی مشغول فعالیت است و نسبت به رقبا محصولات خوبی را با قیمت رقابتی ارائه می‌دهد.

یکی از محبوب‌ترین محصولات این برند کولر گازی گرین پرتابل است که قابلیت جابه‌جایی ساده‌ای دارد. برخی از مدل‌های این برند قابلیت سرمایش و گرمایش را با هم دارند و می‌توانندهوا را نیز برای شما تصفیه کنند.

برند کولر گازی هایسنس – Hisense

گروه هایسنس یک شرکت تولیدکننده کالاهای الکترونیکی است که دفتر مرکزی آن در چین قرار دارد. تلویزیون و کولر گازی را می‌توانیم جدی‌ترین تولیدات این برند چینی بدانیم. این برند دارای مدل‌هایی‌ است که می‌تواند هم در تابستان به شما کمک کند و هم در فصول سرد سال. کیفیت محصولات این برند چینی و سطح تکنولوژی‌های به‌کار رفته در آن را می‌توانیم «خوب» ارزیابی کنیم. هایسنس از خارجی‌های خوب لیست بهترین برندهای کولر گازی است.

برند کولر گازی پاکشوما – Pakshoma

پاکشوما نیز از برندهای سابقه‌دار در ایران است که از سال 1354 در ایران فعالیت می‌کند. این برند فعالیتش را با تولید لباس‌شویی‌های نیمه‌اتوماتیک شروع کرد و سپس توانست با توسعه کارش، به تکنولوژی تولید لوازم خانگی دیگری ازجمله کولرهای گازی دست پیدا کند.

این برند فعالیتش را ابتدا تحت برند Lady Wash شروع کرد و سپس در ادامه مسیرش با برندهای دیگری نیز هم‌پیمان شد. محصولات تولیدی پاکشوما را می‌توانیم در سطح بالایی از کیفیت قرار دهیم. به این برند می‌توان برای خرید محصولات زیادی اعتماد کرد و همین باعث شده تا در لیست بهترین برندهای کولر گازی قرار بگیرد.

برند کولر گازی ایران رادیاتور – Iran Radiator

ایران رادیاتور بیشتر به‌دلیل ساخت رادیاتورهای آلومینیومی و پکیج‌ شوفاژهای دیوار مشهور است. اما یکی از اصلی‌ترین تولیدات این برند کولر گازی است. کولر گازی ایران رادیاتور را می‌توانید در انواع مختلفی تهیه کنید. از ویژگی‌های محصولات این برند باید به مصرف انرژی پایین آن‌ها اشاره کرد.

به‌لحاظ قیمت مدل‌های کازوکی و اینورتر می‌توانند در قیمت نهایی محصول انتخاب شما تاثیرگذار باشند. این برند خوشبختانه دارای خدمات پس‌از فروش بسیار خوبی‌ است و از این جهت اگر مشکلی در نصب یا تعمیر کولر خود داشته باشید، تیم ایران رادیاتور به‌سرعت حاضر خواهد شد و مشکل شما را برطرف خواهد کرد.

برند کولر گازی جی پلاس – GPlus

جی پلاس در واقع برند مجموعه گلدایران است که امروز لوازم خانگی تولید می‌کند و سال‌های زیادی هم هست که چه در نقش واردکننده و چه تولیدکننده در این بازار مشغول به فعالیت است. این شرکت براساس گفته های خودش از زمان شروع فعالیت تا به حالا بیش‌از 5 میلیون مشتری داشته که رقم بسیار بالایی محسوب می‌شود.

البته که این تعداد مشتریان تنها برای کولرهای گازی این برند نیستند و از تمام محصولات استفاده کرده‌اند. یکی از ویژگی‌های این برند تنوع بالای محصولات در آن‌هاست که باعث می‌شود هر فردی بتواند متناسب با نیازهای خود یک کولر گازی خوب از جی پلاس تهیه کند.

برند کولر گازی تی سی ال – TCL

این برند در سال 1381 فعالیتش را آغاز کرد و از این جهت یکی از جدیدترین برندهای حوزه تولیدکننده لوازم‌ خانگی محسوب می‌شود. این برند حدود 40 محصول در زمینه کولرهای گازی دارد دارد که تنوع بالایی برای این دسته محسوب می‌شود. به‌طور کلی محصولات این برند به کولر گازی‌های پنجره‌ای و اسپیلت تقسیم می‌شوند.

از نظر سطح قیمتی هم می‌توانیم قیمت محصولات این برند را متوسط بدانیم. در بین محصولات آن می‌توان هم موارد گران‌قیمت پیدا کرد و هم مواردی که اقتصادی‌تر هستند و قابلیت‌های کمتری دارند. این برند جامعه مشتریانی محدودی دارد اما همان جامعه از آن راضی بوده‌اند و همین هم باعث شده تا امروز در لیست بهترین برندهای کولر گازی قرار بگیرد.

برند کولر گازی ال جی – LG

کولر گازی ال جی تنوع بسیار بالایی دارد و به‌طور کلی تولیدات ال جی، محصولات مدرنی از این دسته محسوب می‌شوند. محصولات ال‌جی معمولا به‌دلیل کیفیت بالا و سطح بالای تکنولوژی‌های به‌کار رفته در آن‌ها محصولات گرانی هستند و کمتر برندی توانایی رقابت با آن را دارد.

اگر می‌خواهید کولری تهیه کنید که همه‌چیز تمام باشد و برای سال‌های زیادی بتواند به شما خدمات مطلوب ارائه دهد، ال‌جی قطعا یکی از بهترین گزینه‌ها برای‌تان خواهد بود.

بهترین راه برای خرید کولر گازی چیست؟

برای خرید کالاهای بزرگ مانند کولر گازی و آبی، یکی از ساده‌ترین روش‌ها خرید از فروشگاه‌های آنلاین است که ارسال محصول نیز انجام می‌دهند. شما می‌توانید کولرهای مورد نظر خود را با کمترین زحمت، به‌طور آنلاین سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.