ظاهرا مذاکرات باشگاه استقلال در یکی دو هفته گذشته با این دروازه‌بان خارجی پیشرفت خوبی داشته و دو طرف به توافقات نهایی هم دست پیدا کرده‌اند.

به گزارش همنشهری آنلاین در شرایطی که سیدحسین حسینی کاپیتان و گلر شماره یک استقلال در لیگ بیست و سوم عملکردی فوق العاده را به ثبت رسانده و از نظر آماری بهترین دروازه‌بان مسابقات لقب گرفت اما در کمال ناباوری مسئولان باشگاه استقلال با یک دروازه‌بان خارجی وارد مذاکره شده و به توافقات نهایی دست پیدا کرده‌اند.

در حالی که هواداران استقلال تصور می‌کردند با توجه به داشتن قرارداد با سید حسین حسینی این دروازه‌بان در جمع آبی پوشان ماندگار است و کادر فنی دغدغه‌ای از بابت دروازه‌بان برای فصل جدید نخواهد داشت اما یک اتفاق عجیب رخ داده و آن هم توافق نهایی باشگاه با یک دروازه‌بان یوگسلاو است.

ظاهرا مذاکرات باشگاه استقلال در یکی دو هفته گذشته با این دروازه‌بان خارجی پیشرفت خوبی داشته و دو طرف به توافقات نهایی هم دست پیدا کرده‌اند.

بر اساس پیگیری خبرنگار ما این گلر خارجی طی روزهای آینده قرارداد خود را با استقلال امضا خواهد کرد و به زودی با حضور در تهران کار خود را شروع می‌کند.

فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال هم سه‌شنبه شب درباره حسینی به گفت و گو پرداخت و اعلام کرد که باید با این دروازه‌بان جلسه‌ای را برگزار کنند و شرایط او برای ماندن یا رفتن از استقلال مشخص شود.

این در حالی است که حسینی یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارد و منظور سمیعی هم از احتمال جدایی او جذب همین دروازه‌بان یوگسلاو بوده است.

احتمالاً در روزهای آینده حداقل در پست دروازه‌بانی نقل و انتقالات استقلال با حاشیه‌ای عجیب و غیر قابل باور روبه‌رو خواهد شد؛ موضوعی که شاید با انتقال غیرمتظره سیدحسین حسینی دروازه‌بان محبوب آبی‌ها به تیمی دیگر همراه باشد.