مهدی تاج می‌گوید فدراسیون فوتبال به دنبال برگزاری بازی با کره شمالی در چین یا مالزی خواهد بود.

به گزارش همشهری آنلاین، قرعه‌کشی مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آسیا روز گذشته برگزار شد و تیم ملی ایران در گروه A رقابت‌ها با قطر، ازبکستان، امارات، قرقیزستان و کره شمالی هم‌گروه شد.

مهدی تاج درباره گروه ایران در این رقابت‌ها گفت: در فوتبال هیچ چیزی ساده نیست. خوشبینانه و واقع‌بینانه‌اش این است که نسبت به بعضی گروه‌ها، گروه بهتری داریم. من به عنوان رئیس فدراسیون و پشتیبانی کننده، خیلی خوشحالم که تیم‌هایی که با ما افتاده‌اند، نزدیک ما هستند و با یک پرواز می‌توانیم به امارات و قطر و قرقیزستان برویم.

او ادامه داد: فقط یک کره شمالی را داریم که من دیروز با آقای قلعه‌نویی و نبی مفصل صحبت کردم؛ دنبال این بودند که کره شمالی را به من وصل کنند که نشد. انشالله این اتفاق بیفتد.

تاج در پاسخ به اینکه آیا این مسابقه در زمین بی‌طرف برگزار می‌شود، گفت: بله، دنبال این هستیم که صحبت کنیم تا به کره شمالی یا چین بیاید. من فکر می‌کنم با روابطی که هست، بتوانم این کار را انجام بدهم. اگر اینطور نشود، آن هم با یک پرواز عملی است. ما اگر با استرالیا می‌افتادیم، باید ۳۵ تا ۴۰ ساعت در پرواز می‌ماندیم و سه هواپیما عوض می‌کردیم اما حالا شرایط بهتر است.

منبع: ورزش سه