دو بازیکن مد نظر پرسپولیس مشکل مشابهی دارند تا انتقالشان به این تیم عملی شود.

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس که از مدت‌ها قبل می‌دانست باید به فکر جایگزینی برای مهدی ترابی باشد، طی روزهای اخیر با چند وینگر مذاکراتی انجام داده اما به نتیجه نرسیده است. فرشاد احمدزاده، محمدحسین اسلامی و مهدی لیموچی بازیکنانی بودند که پای میز مذاکره با پرسپولیس نشستند اما تا امروز توافقی میان طرفین صورت نگرفته است.

لیموچی در مصاحبه‌ای که چند روز قبل انجام داد، تأکید کرد که با توجه به وجود بند فسخ حدوداً ۴ میلیاردی در قراردادش می‌تواند رضایتنامه خود را بگیرد و به پرسپولیس منتقل شود. پرسپولیس هم راضی به انجام این انتقال، تنها با صرف ۴ میلیارد بود اما استعلام نهایی مثبت نبود. گفته می‌شود بند فسخ لیموچی در فدراسیون به ثبت نرسیده و همین مسأله باعث شده تا پرسپولیس برای جذب او با آلومینیوم اراک مذاکره کند. در این شرایط قطعاً آلومینیوم با دریافت مبلغی کم راضی به انتقال ستاره خود نخواهد شد.

فرشاد احمدزاده هم برای بازگشت به پرسپولیس با این مشکل مواجه شده است. بند ۶ میلیاردی فسخ قرارداد او با سپاهان در فدراسیون فوتبال به ثبت نرسیده و همین موضوع، بحث انتقال او را با اما و اگر مواجه کرده است.

احمدزاده و پرسپولیس علاقمند به این انتقال هستند اما حالا پای سپاهان در میان است و این باشگاه اگر رضایتنامه احمدزاده را صادر نکند، این وینگر ۳۱ ساله باید یک فصل دیگر در اصفهان بماند. پرسپولیس البته دنبال راهی است تا بتواند این مشکلات را حل کند و حداقل یکی از این دو بازیکن را به خدمت بگیرد.