تازه ترین آمارها نشان می دهد تحت تاثیر افزایش حجم عرضه در بازار قیمت مرغ و تخم مرغ کاهش یافته است . در حال حاضر قیمت هر شانه تخم مرغ به ۷۵ هزار تومان و هر کیلو گوشت مرغ به ۸۴ هزار تومان رسیده است.

به گزارش همشهری آنلاین، تازه ترین آمارها نشان می دهد تحت تاثیر افزایش حجم عرضه در بازار قیمت مرغ و تخم مرغ کاهش یافته است . در حال حاضر قیمت هر شانه تخم مرغ به ۷۵ هزار تومان و هر کیلو گوشت مرغ به ۸۴ هزار تومان رسیده است.

قیمت تخم مرغ کاهش یافت

آخرین آمارها نشان می‌دهد نرخ تخم‌مرغ کاهش یافته و هر شانه ۳۰عددی به مبلغ ۷۵هزار تومان به فروش می‌رسد؛ البته با توجه به وزن این محصول قیمت بین ۷۵ تا ۱۴۰هزار تومان متغیر است.

روند نزولی قیمت مرغ

تازه‌ترین آمارها نشان می‌دهد عرضه گوشت مرغ افزایش یافته و این موضوع منجر به کاهش قیمت این محصول شده است به‌طوری که قیمت هر کیلو گوشت مرغ از ۸۷هزار تومان به ۸۳هزارو۸۰۰ تومان رسیده است.

بیشتر بخوانید

خبر بسیار خوب سازمان تامین اجتماعی برای بازنشستگان

بورس به پیشواز انتخابات رفت | دلایل رشد بورس

بهره‌برداری از ۴۲طرح در صنعت آب و برق

طرح جهاد آبرسانی در ۸۱۴روستا واقع در ۲۶ استان کشور و ۴۲طرح صنعت آب و برق در استان‌های اردبیل، کرمان، هرمزگان و مرکزی درمجموع با اعتبار بیش از ۳۸هزار میلیارد تومان به‌صورت همزمان افتتاح شد.

رتبه چهارم ایران در جذب سرمایه مستقیم خارجی

احسان خاندوزی وزیر اقتصاد گفت: براساس اطلاعات مربوط به کشورهای حوزه منطقه غرب آسیا، ایران رتبه چهارم در جذب سرمایه مستقیم خارجی را بعد از کشورهای امارات، عربستان و ترکیه کسب کرده است.

صادرات ۵۰ میلیون دلاری فرش دستباف

عبدالله بهرامی، مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های فرش دستباف گفت: حجم صادرات فرش ایران در سال گذشته حدود ۵۰میلیون دلار بوده است. به‌گفته او مصوبه رفع تعهد ارزی به زیان صادرکننده‌های فرش است.

۶.۵ میلیون نفر از خط فقر در ایران خارج شده‌اند

آمارها نشان می‌دهد طی ۲ سال اخیر ۶.۵ میلیون نفر از خط فقر نجات پیدا کرده‌اند. همچنین در این مدت جمعیت زیر خط فقر نیز ۲.۲درصد کاهش یافته و به ۳.۸درصد از کل جمعیت کشور رسیده است.

متوسط سقف اجاره‌بها ۲۵درصد شد

مهرداد بذرپاش، وزیر راه‌وشهرسازی با اشاره به ۲ مصوبه شورای‌عالی مسکن، از تصویب رقم ۲۵درصد برای متوسط سقف اجاره‌بها و افزایش وام ساخت نهضت ملی مسکن به ۸۰۰میلیون تومان خبر داد.

منبع: روزنامه همشهری