به نظر می‌رسد ماجرای بیرانوند، پرسپولیس و تراکتور وارد فاز جدیدی شده و شاید معاوضه‌هایی در این زمینه انجام شود.

به گزارش همشهری آنلاین،‌حدود دو هفته قبل بود که علیرضا بیرانوند با توجه به بندی که در قراردادش بود، تصمیم به جدایی از پرسپولیس گرفت تا به عنوان بازیکن آزاد تصمیم به انتخاب تیم جدید خود بگیرد. بلافاصله بعد از این اتفاق مدیران پرسپولیس دست به کار شدند و از بیرانوند شکایت کردند.

دلیل این شکایت هم فسخ بی‌دلیل قراردادش است. پرسپولیسی‌ها معتقدند تمام مطالبات بیرانوند را پرداخت کرده‌اند و او طلبی نداشته که در قبال آن قراردادش را فسخ کند. حتی برخی مسئولان معتقدند شاید بیرانوند به همین دلیل ۴ تا ۵ ماه از حضور در فوتبال محروم شود.

دروازه‌بان تیم ملی با تراکتور توافق کرده و گفته می‌شود راهی این تیم خواهد شد تا فوتبال خود را در تبریز ادامه بدهد. جالب اینکه پرسپولیس هم دنبال یافتن جانشین بیرانوند است و به همین دلیل مذاکره با چند گزینه را آغاز کرده. از امیر عابدزاده و نعمت‌اف ازبک بگیرید و به پیام نیازمند و حالا حسین پورحمیدی برسید. دروازه‌بان تراکتور که فصل قبل کلین‌شیت‌های بسیاری انجام داد اما اشتباهات عجیبی هم داشت، جدیدترین نامی است که مورد توجه مدیران پرسپولیس قرار گرفته است.

پورحمیدی که توسط امیر قلعه‌نویی به تیم ملی هم دعوت شده، گزینه جدید پرسپولیس برای جانشینی بیرانوند است. گفته می‌شود توافق احتمالی هم میان پرسپولیس و تراکتور به این شکل انجام خواهد شد.

اینکه رضایتنامه پورحمیدی برای پرسپولیس صادر شود و در عوض سرخ‌ها از شکایت علیه بیرانوند صرف نظر کنند. این جدیدترین راهکار میان تراکتور و پرسپولیس است. باید دید آیا این اتفاق رخ می‌دهد یا پرسپولیس سراغ دروازه‌بانی مثل امیر عابدزاده می‌رود که هم بازیکن آزاد است و هم تجربه بازی در این تیم را دارد؟

واکنش بیرانوند به حواشی

بیرانوند این روزها در صدر اخبار نقل و انتقالاتی فوتبال ایران قرار دارد و تقریبا هر روز اخبار مختلفی در خصوص گلر شماره یک تیم ملی می شنویم. بعد از فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس علیرضا رفتار جالبی از خودش نشان داد. بیرانوند که این روزها به شدت مورد غضب هواداران پرسپولیس قرار گرفته و پرسپولیسی ها دل پری از گلر تیمشان دارند، از سوی مدیران پرسپولیس هم مورد هجمه قرار گرفته و مدیران این باشگاه علاقه ای به بازگشت بیرانوند ندارند.

در مورد بیرانوند یک روز گفته می شود در آستانه بازگشت به پرسپولیس قرار دارد. روز بعد خبر از توافق او با تراکتور و حتی گرفتن پیش پرداخت می دهند. از مذاکره بیرانوند با سپاهان و فولاد صحبت می شود و می گویند او با یحیی گل محمدی توافق کرده است. با این حال در همه این مدت علیرضا که به شدت هم تحت فشار و انتقاد قرار گرفته، کوچکترین واکنشی به اخبار مربوط به خودش و ماجرای فسخ قراردادش با پرسپولیس نشان نداده است.

بیرانوند این روزها به همراه خانواده اش راهی آنتالیا شده تا به دور از هیاهو استراحت کند و چند روزی از فضای فوتبال ایران دور باشد. گلر شماره یک تیم ملی بامداد سه شنبه به تهران بازمی گردد و به احتمال زیاد تا پایان هفته وضعیتش برای فصل آینده مشخص خواهد شد.

منبع: خبرورزشی