در روزهای اخیر عبدالوحید نعمتوف دروازه‌بان تیم ملی ازبکستان به پرسپولیس معرفی شد که عملکرد فنی او مورد توجه مشاوران فنی مدیریت این باشگاه قرار نگرفت.

به گزارش همشهری آنلاین داستان علیرضا بیرانوند با پرسپولیس به پایان رسیده و این‌طور که به نظر می‌رسد این بازیکن فصل آینده در تیم تراکتور بازی خواهد کرد. از همین رو باشگاه پرسپولیس به دنبال یک گزینه مناسب برای جانشینی بیرو است. در روزهای اخیر عبدالوحید نعمتوف دروازه‌بان تیم ملی ازبکستان به پرسپولیس معرفی شد که عملکرد فنی او مورد توجه مشاوران فنی مدیریت این باشگاه قرار نگرفت. جالب اینکه این دروازه‌بان سه هفته پیش هم به مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم با قیمت ۴۵۰ هزار دلار معرفی شده بود که او از نظر فنی این دروازه بان را تایید نکرده بود اما اخیرا با دستمزد ۷۰۰ هزار دلاری به باشگاه پرسپولیس معرفی شد.

در این بین یک گلر اروپایی که با تیمش فصل قبل قهرمان هم شده نیز به مسئولان باشگاه پرسپولیس معرفی شده که دستمزد او کمتر از ۵۰۰ هزار دلار است. او به همراه یک گلر داخلی فعلا گزینه‌های جدی جانشینی بیرانوند هستند که درنهایت سرمربی باید درمورد جذب هر یک تصمیم‌گیری کند. البته این مساله درمورد گزینه داخلی صدق نمی‌کند از این جهت که این دروازه‌بان ملی‌پوش است و تلاش زیادی می‌کند با فسخ قرارداد با باشگاهش بی‌سروصدا سرخپوش شود.