رئیس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه دویست و چهل و پنجمین جلسه گفت: تراموای چرخ لاستیکی هدیه شده از سوی چین به تهران، فعالیت آزمایشی در مسیر پیش بینی شده دارد.

به گزارش همشهری آنلاین؛ مهدی چمران در حاشیه دویست و چهل و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز گزارش حسابرسی چند شرکت و سازمان بررسی می‌شود، اظهار کرد: تعدادی از پلاک‌های ثبتی نیز از حیث باغ بودن یا نبودن بررسی خواهند شد.

او با بیان اینکه کارشناسی در خصوص حمل و نقل عمومی به کرات انجام شده است، تصریح کرد: شهرداری و مرکز مطالعات نیز چند طرح مستقیم در مورد ترافیک و آلودگی هوا داشته و یک طرح نیز برای بازار داشتند که ما گفتیم ورود و خروج بار و خریدهای شخصی و عمده را در این طرح به طور مجزا بررسی کنند.

چمران با تاکید بر اینکه ترافیک مسئله ساده‌ای نیست که بتوان ساده به آن نگریست، تاکید کرد: باید جنبه های مختلف این موضوع مورد توجه قرار گرفته شود.

او با بیان اینکه در اختیار قرار گرفتن ستادهای آقای زاکانی برای یکی از نامزدها ارتباطی به شورا ندارد، گفت: همکاری‌ها گسترده خواهد بود اما نحوه آن مشخص نیست. معاونین شهردار کار خود را انجام می‌دهند و باید مسئولیت‌های خود را تنظیم کنند که خللی ایجاد نشود و نیاز به مرخصی نیست.

چمران با بیان اینکه امیدواریم روند تولید واگن‌های مترو به خوبی طی شود، گفت: متخصصانی که به چین برای بازدید از یک رام قطار ساخته شده سفر کرده‌اند کاملا رضایت داشتند.

او با بیان اینکه کرایه تاکسی‌های برقی را هنوز بررسی نکردیم البته اختیار آن را به تاکسیرانی داده بودیم، یادآور شد: بهتر است مشورتی در این زمینه انجام شود. در حال حاضر ۵۰ درصد اضافه دریافت در این بخش داریم که ما گفتیم فعلا دست نگه دارند تا موضوع بررسی شود.

چمران با اشاره به تراموای چرخ لاستیکی هدیه شده از سوی چین به تهران و فعالیت آزمایشی آن در مسیر پیش بینی شده، تصریح کرد: اگر فعالیتش موفقیت آمیز بود برای مسیرهای بعدی تصمیم گرفته خواهد شد.

او با بیان اینکه باید فروشگاه‌های پایانه شرق تکمیل و اتوبوس‌ها مستقر شوند، گفت: ساختمان پایانه شرق تکمیل شده و امروز به بهره‌برداری می‌رسد.

منبع: خبرورزشی