موضوع تولید خودروهای برقی این روزها به یک چالش تبدیل شده است چرا که بعد از یک دور افزایش تقاضا برای خودرو های برقی و هیبریدی اکنون سطح تقاضا برای این خودرو ها در جهان کاهش یافته است در چنین شرایطی شرکت بنز می گوید که می خواهد حجم سرمایه گذاری هایش را برای خودروهای احتراقی افزایش دهد.

به گزارش همشهری آنلاین، موضوع تولید خودروهای برقی این روز ها به یک چالش تبدیل شده است چرا که بعد از یک دور افزایش تقاضا برای خودروهای برقی و هیبریدی اکنون سطح تقاضا برای این خودرو ها در جهان کاهش یافته است در چنین شرایطی شرکت بنز می گوید که می خواهد حجم سرمایه گذاری هایش را برای خودرو های احتراقی افزایش دهد. این شرکت پیش از این اعلام کرده بود به سمت خودروهای هیبریدی حرکت خواهد کرد.

رویگردانی مرسدس بنز از خودروهای هیبریدی

در شرایطی که شرکت بنز آلمان قبلا اعلام کرده بود به سمت تولید خودروهای هیبریدی حرکت خواهد کرد در تازه‌ترین گزارش اعلام کرده است سطح سرمایه‌گذاری‌اش را برای تولید خودروهای احتراقی افزایش خواهد داد.

کاهش ارزش سهام گروه رسانه‌ای ترامپ پس‌ از مناظره با بایدن

پس از مناظره دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا و جوبایدن، رئیس‌جمهور کنونی این کشور، ارزش سهام شرکت رسانه و فنآوری ترامپ کاهش یافت. ارزش سهام این گروه رسانه‌ای ۶درصد افت کرده است.

بیشتر بخوانید

مقایسه قیمت بلیت هواپیما در ایران و جهان | چرا پروازهای ایرانی گران‌ هستند؟

بازار کاذب اجاره‌ وجود ندارد | چرا اجاره خانه هر روز بالاتر می‌ رود؟

فروش شرکت نایک

تازه‌ترین آمارها نشان می‌دهد که روند فروش شرکت نایک به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولید کننده‌های پوشاک ورزشی در حال کاهش است و در تازه‌ترین گزارش بار دیگر میزان فروش این شرکت کاهش محسوسی داشته است.

کاهش تولید خودرو در تایلند

این روزها میزان فروش اغلب کارخانه‌های خودروسازی‌ در جهان رو به کاهش است. تازه‌ترین آمارها نشان می‌دهد که روند تولید کارخانه‌های خودروسازی‌ تایلند نیز نزول کرده است.

کاهش تولید به‌دلیل افزایش نرخ بهره

یک مقام مسئول در فدرال رزرو آمریکا می‌گوید بالا بدون مداوم نرخ بهره در این کشور منجر به کند شدن روند تولید و رشد اقتصادی این کشور شده است. فدرال رزرو نرخ بهره را برای کنترل تورم افزایش داده است.

تداوم سیاست‌های مالیاتی آلمان

در شرایطی که فشار بر وزیر اقتصاد آلمان برای تغییر رویه‌های مالیاتی بالا گرفته است، وزیر اقتصاد این کشور اعلام کرد در برابر فشارها تسلیم نمی‌شود و برنامه کاهش مالیاتی ادامه خواهد یافت.

کاهش قیمت نفت

قیمت نفت دریای شمال در بازارهای جهانی با کاهش ۲۶سنتی به ۸۵ دلار در هر بشکه رسید. قیمت نفت آمریکا هم ۲۰ سنت عقب نشست و هم‌اکنون ۸۱.۵۴ دلار در هر بشکه مبادله می‌شود.

منبع: روزنامه همشهری