حسین بادامکی معاون ورزشی پرسپولیس گفته که ۳ بازیکن باید هرچه زودتر تصمیم خود را بگیرند و ضرب الاجل ۴۸ ساعته نیز به نوعی تعیین کرده است.

به گزارش همشهری آنلاین همان‌طور که انتظار می‌رفت تلاش‌های باشگاه پرسپولیس برای حفظ مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر و علیرضا بیرانوند به‌تنهایی کافی نبود و در این میان باید تماس‌هایی از سوی نماینده هوادار متمول با این دسته از بازیکنان گرفته می‌شد تا آنها مجاب شوند برای ترک تیم حساب و کتاب دوباره و تجدید نظر کنند. در ۴۸ ساعت گذشته با واسطه‌گری یک بازیکن پرسپولیس پیشنهادهای وسوسه‌انگیزی به بازیکنان نامبرده‌شد داده شد تا آنها تصمیم بگیرند شرایط را برای جدایی از پرسپولیس مجددا بررسی کنند. البته با توجه به عدم حمایت کنسرسیوم بانک‌ها از باشگاه پرسپولیس طبیعی بود که باز باید هوادار متمول به داد این تیم برسد. ناگفته نماند یکی دو بازیکن بزرگ‌تر پرسپولیس در جریان برخی از مسائل پیرامون تیم‌شان قرار گرفته و حسابی موضع‌گیری کرده‌اند که چرا باید پرداختی‌ها برای یک‌سری از نفرات تیم متفاوت باشد. اتفاقاتی که نشان می‌دهد اگر پرسپولیس بتواند ترابی، بیرو و دانیال را به هر قیمتی حفظ کند قدر مسلم این موضوع تبعاتی در تیم‌شان خواهد داشت.

حسین بادامکی معاون ورزشی پرسپولیس هم با اشاره به این مسئله گفته که آنها باید هرچه زودتر تصمیم خود را بگیرند و ضرب الاجل ۴۸ ساعته نیز به نوعی تعیین کرده است.

او در پاسخ به این سوال که آیا آنها نسبت به حضور در تراکتور پشیمان شده‌اند، گفت: ما هم شنیدیم، اما هنوز مشخص نیست که این عزیزان می‌خواهند بروند یا بمانند و نه خودشان تکلیف را مشخص می‌کنند و نه باشگاه می‌تواند مسیرش را پیدا کند.