پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با نقل و انتقالات باشگاه، تصریح کرد: در دوره و زمانه‌ای هستیم که بازیکن بالای ۳۰ سال باید خداحافظی کند، اما ما با آن‌ها قراردادهای میلیاردی می‌بندیم.

به گزارش همشهری آنلاین امیرحسین اصلانیان درباره انتخاب گاریدو به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس، اضهار داشت: سوابق گاریدو را دیدم و به نظرم تقریبا عملکرد خوبی داشته و می‌توان روی او حساب کرد، اما بزرگترین ترس من این است که او در گذشته به قراردادهای خود پایبند نبوده و نیمه کاره تیم را رها کرده است. باید از ظهور ویلموتس آینده جلوگیری کرد.

وی ادامه داد: باید آرامش او را محیا کنیم و از الان به او درباره شرایط فوتبال ایران بگوییم و او را با تمام مشکلات لیگ ایران آشنا کنیم تا در آینده توی ذوق او نخورد. مدیریت باشگاه باید به سرعت برای او بازیکن بگیرد و طبق نظر او نیز بازیکنان مدنظرش را جذب کنند. از پیشکسوتان می‌خواهم که او را به این سرعت قضاوت نکنند و با تزریق روحیه به وی کمکش کنند تا با انگیزه کار کند و بعد از اینکه عملکردش را دیدیم درباره او نظر بدهیم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با نقل و انتقالات باشگاه، تصریح کرد: در دوره و زمانه‌ای هستیم که بازیکن بالای ۳۰ سال باید خداحافظی کند، اما ما با آن‌ها قراردادهای میلیاردی می‌بندیم. متاسفانه در فوتبال ایران بازیکن‌سازی نداریم و جوانان فوتبالی ما به بیرهه می‌روند. پایه‌های باشگاه‌های ایرانی شرایط خوبی ندارند و ما اغلب متاسفانه بازیکنانی را به خدمت می‌گیریم که ۱۰ سال پیش هم برای ما بازی کرده و اکنون با ۴۰ سال سن باز دوباره به تیم برمی‌گردد. برخی از بازیکنان فوتبال ایران پیش خودشان فکر می‌کنند رونالدو هستند! امیدوارم مدیریت این موضوع را حل کند و به دنبال بازیکن بالای ۳۰ سال نرویم، زیرا هیچ ایده مناسبی نخواهد بود.

اصلانیان با بیان اینکه باید دستیاران مدنظر گاریدو به تیم اضافه شوند، عنوان کرد: گاریدو شناخت زیادی از لیگ ایران ندارد و باید بهترین کمک‌ها (خارجی و ایرانی) را در کنار او قرار دهند. دستیاری که به زبان او مسلط است را باید جذب کنند تا نکات فنی و تفکرات مربی را به خوبی به بازیکنان تزریق کند تا مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد. گاریدو روی کاغذ گزینه مناسبی است و در این مقطع تنها باید منتظر بمانیم و عملکرد او را ببینیم و سپس درباره او نظر بدهیم چرا که ما با مربی خارجی تعارف نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: برای یک فصل هم که شده باید بازیکنان باتجربه تیم حفظ شوند تا خیال گاریدو را در زمین راحت کنند. در حال حاضر بحث بیرانوند و ترابی ضربه مهلکی به باشگاه زدند و باعث شدند که حواشی زیادی گریبان پرسپولیس شود. بیرانوند فصل گذشته هیچ کمکی نکردو دائم مصدوم بود و بدتر از همه گل ۶۰ متری خورد! من جای او بودم مجانی بازی می‌کردم تا هواداران من را ببخشند. بهتر است که او تیم جدیدش را انتخاب کند و دیگر به سمت درب باشگاه پرسپولیس بازنگردد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه لوک خوش‌شانس فوتبال آسیا هستیم، خاطرنشان کرد: لوک خوش‌شانس فوتبال آسیا هستیم و در آسان‌ترین گروه ممکن قرار گرفتیم. حضور در جام جهانی بسیار مهم است و نباید بازی‌ها را دست کم بگیریم و به عنوان سرگروه صعود کنیم. به نظرم اکنون که ۸ تیم به مرحله بعد صعود می‌کنند، ملی پوشان اگر نخواهند صعود کنند هم شرایط به طوری رقم میخورد که صعود می‌کنیم. قطر قهرمان جام ملت‌های آسیا شده و ما را شکست داد و وقت آن رسیده تا انتقام بگیریم. ازبک‌ها هم تیم سرسختی نشان دادند. به جز این ۲ تیم باقی تیم‌ها به طوری هستند که از دنیا عقب افتاده‌اند. رفتن به کره‌شمالی با آن زمین چمن برای ما سخت بود که خداراشکر در زمین بی طرف انجام شود. برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم.