مایک پمپئو در نشستی به ارائه تازه‌ترین توهم خود در ارتباط با ایران پرداخت و گفت: «من متقاعد شده‌ام که همه شما در طول عمرتان، لحظه سقوط رژیم ایران را جشن خواهید گرفت!»

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه ایران نوشت: سازمان منافقین اخیراً با دعوت از اعضا و هواداران خود در شهر برلین تجمعی علیه ایران برگزار کرد. همزمان با این تجمع چند ده نفره، نشستی نیز با عنوان «اجلاس جهانی ایران آزاد ۲۰۲۴؛ به‌ سوی یک جمهوری دموکراتیک» توسط سازمان تروریستی منافقین در پاریس برگزار شد که در آن مایک پنس و مایک پمپئو دو عضو ارشد کابینه ترامپ حضور داشتند.

در جریان این اجلاس، مایک پمپئو به ارائه تازه‌ترین توهم خود در ارتباط با ایران پرداخت و گفت: «من متقاعد شده‌ام که همه شما در طول عمرتان، لحظه سقوط رژیم ایران را جشن خواهید گرفت!»

این توهم پمپئو درحالی است که او چند سال گذشته را به دلیل ترس از انتقام ایران، تحت شدیدترین تدابیر امنیتی سپری کرده است. پمپئو از جمله مقامات امریکایی است که در ترور شهید حاج قاسم سلیمانی نقش مؤثری داشته است.

آلخو ویدال کوادراس، معاون سابق پارلمان اروپا، فرانتس یوزف یونگ وزیر دفاع سابق آلمان، جان بولتون مشاور سابق امنیت ملی امریکا، استفان هارپر نخست‌وزیر سابق کانادا، گای ورهوفشتات نخست‌وزیر سابق بلژیک، لیز تراس نخست‌وزیر سابق بریتانیا، میشل آلیو ماری و برنارد کوشنر وزیران خارجه سابق فرانسه نیز از جمله سخنرانان اجلاس ضدایرانی منافقین بودند.

منبع: ایران