قیمت خودرو امروز رشد چشمگیری دارد. این افزایش قیمت هم در بین محصولات داخلی و هم در بین محصولات مونتاژی به چشم می‌خورد. البته تعداد معدودی از آنها همچنان روند ثابت یا کاهش قیمت داشته‌اند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت خودرو امروز، دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳، در اکثر محصولات داخلی و مونتاژی روند صعودی گرفت.

انتخابات ریاست جمهوری و فضای سیاسی حاکم بر بازارخودرو، معاملات را تغییر داده که در پی آن قیمت‌ خودروهای داخلی و خارجی در بیشتر محصولات افزایشی گزارش می‌شوند.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی صبح امروز با افزایش شدید قیمت همراه شد.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک و پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما از دسته محصولات پرطرفدار شرکت ایران خودرو، هر کدام به ترتیب نسبت به روز گذشته خود افزایش ۱۶ میلیون تومانی و ۲۵ میلیون تومانی و با قیمت ۷۶۳ میلیون تومان و یک میلیارد و ۳۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شوند.

دنا پلاس (۶ سرعته) و سورن پلاس دوگانه‌سوز از محصولات ایران خودرو، با رشد ۲۳ میلیون تومانی و ۱۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی به قیمت ۸۴۶ میلیون تومان و ۷۹۶ میلیون تومان رسیدند.

ساینا S و کوییک R تیپ S از محصولات شرکت سایپا، صبح امروز هر کدام با رشد هفت میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی و ۱۰ میلیون تومانی به نرخ ۴۴۰ میلیون تومان و ۴۳۳ میلیون تومان ارزش‌گذاری شدند.

شاهین G (سانروف) از دیگر محصولات سایپا، با افزایش شش میلیون تومانی به قیمت ۷۳۳ میلیون تومان رسید.

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت محصولات مونتاژی همانند محصولات داخلی دستخوش تغییر شده‌اند، اما این تغییر نسبت به خودروهای داخلی از شیب کمتری برخوردار است.

تیگو۷ پرو پرمیوم و آریزو ۶ پرو از محصولات مدیران خودرو، نسبت به روز گذشته با افزایش چشمگیر ۶۵ میلیون تومانی و ۲۴ میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و ۹۵ میلیون تومان و یک میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند.

X۳۳ کراس (اتوماتیک) با صعود ۲۰ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان رسید.

کی‌ام‌سی J۷ و هیوندای النترا از دسته محصولات لوکس شرکت کرمان موتور، با افزایش ۳۹ میلیون تومانی و ۷۰ میلیون تومانی هر کدام به ترتیب با قیمت یک میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان و دو میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان معامله می‌شوند.

فیدلیتی پرستیژ (۵ نفره) و لاماری ایما در دسته محصولات مونتاژی با صعود قیمتی ۳۰ میلیون تومانی و ۲۰ میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و ۵۰۵ میلیون تومان و دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسند.