سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از ساماندهی حمل و نقل و انتخاب سرویس مدارس دانش آموزان در سال جاری خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین؛ شادی مالکی با اشاره به ضرورت جامعه شهری به سرویس مدارس گفت: برای خانواده‌ها یکی از مهم‌ترین مسائل، حمل‌ونقل و انتخاب سرویس مدارس مناسب برای فرزندان است که باتوجه به حجم استقبال والدین از این موضوع، اولویت مهمی در سازمان تاکسیرانی برای این مسئله در نظر گرفته شده است تا امکان تردد آسان دانش‌آموزان فراهم شود.

او در ادامه افزود: تا امروز ۷۳ شرکت درخواست‌ رسمی برای ثبت‌نام در ناوگان حمل‌ونقل دانش‌آموزی در تهران داشتند که درحال بررسی مدارک، اسناد و سابقه آنها هستیم. نزدیک به ۹هزار درخواست سرویس به ما رسیده که ۵۹۷۵ دستگاه خودروی سواری، ۵۴۶دستگاه تاکسی‌ون و ۱۰۵۴ دستگاه تاکسی سواری بوده است.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین گزارش‌ها ۱۲۸۴۱ دانش‌آموز و ۱۷۷ نفر از دانش‌آموزان استثنایی در پایتخت خواستار استفاده از سرویس دانش آموزی هستند.

بر اساس گزارش روابط عمومی سـازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، به گفته مالکی سامانه پایش ناوگان دانش آموزی «سپند» به نشانی irtusepand.ir تنها راه برای ثبت درخواست اینترنتی خانواده‌هاست و والدین از این طریق می‌توانند برای سرویس فرزندان‌شان اقدام کنند.

منبع: ایسنا