گردان‌های القسام ویدیو جدیدی از کارگاه اسلحه‌سازی خود همزمان با حملات مستمر رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه منتشر کرد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، گردان‌های «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس ویدیوی جدیدی از کارگاه اسلحه‌سازی خود همزمان با تداوم حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه منتشر کرد.

در این ویدیو یکی از نیروهای گردان القسام مشاهده می‌شود که در حال آماده‌سازی ده‌ها بمب انفجاری است که روی آنها عبارت «بمب عملیات استشهادی» نوشته شده و آنها را داخل جعبه‌های سیاه قرار می‌دهد.

القسام در پایان این ویدیو این عبارت را درج کرد که «آمادگی ما ادامه دارد.»

این گردان‌ها همراه با دیگر گروه‌های فلسطینی به مقابله با حملات اشغالگران صهیونیستی به نوار غزه ادامه می‌دهند و روز شنبه اعلام کردند که نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی را که به محله الشجاعیه در شرق غزه نفوذ کرده بودند، با شلیک ده‌ها خمپاره کالیبر ۱۲۰ هدف قرار دادند و طی این عملیات تلفات مستقیمی به ارتش اشغالگر وارد آمد و یک فروند بالگرد برای انتقال کشته‌ها و زخمی‌ها در منطقه فرود آمد.

همچنین گردان‌های القسام و سرایا القدس روز جمعه اعلام کردند که تعدادی از سربازان ارتش رژیم صهیونیستی طی درگیری‌های شدیدی در محله الشجاعیه کشته و زخمی شدند و خودروهای زرهی آنها در مناطق شرق غزه و شهر رفح هدف قرار گرفتند.

روز پنجشنبه مرکز رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از ارتش این رژیم آغاز عملیات زمینی در محله الشجاعیه با هدف «نابودی زیرساخت‌های جنبش حماس در این منطقه» را اعلام کرد.

در نتیجه حملات مستمر رژیم صهیونیستی به غزه از اکتبر گذشته بیش از ۱۲۴ هزار فلسطینی شهید و زخمی شدند که بیشتر آنها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند، علاوه بر این بیش از ۱۰ هزار فلسطینی هنوز مفقود هستند و قحطی گسترده‌ای در این منطقه ایجاد شده که جان هزاران کودک را به خطر می‌اندازد.

رژیم صهیونیستی با وجود صدور ۲ قطعنامه از سوی شورای امنیت مبنی بر لزوم توقف این جنگ و نیز دستورات صادر شده از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری درباره لزوم توقف یورش به شهر رفح و اتخاذ تدابیری برای جلوگیری از نسل‌کشی و نیز تلاش برای بهبود وضعیت انسانی وخیم نوار غزه به حملات خود ادامه می‌دهد.

منبع: ایسنا