قیمت خودرو امروز با نوسانات کمتری نسبت به روز گذشته کار خود را ادامه داد. طوری که این فراز و فرود در محصولات داخلی بیشتر به چشم می‌خورد، اما همچنان تعدادی از خودروها ثابت و بدون تغییر باقی مانده‌اند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت خودرو امروز سه‌شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳، در اغلب محصولات کار خود را با افت و خیز آغاز کرد. پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری و دو دوره‌ای‌ شدن آن نوسانات بازار خودرو افزایش یافته است.

انتخابات ریاست جمهوری و فضای سیاسی حاکم بر بازارخودرو معاملات را تغییر داده که در پی آن قیمت‌ خودروهای داخلی و خارجی در بیشتر محصولات نوسانی گزارش می‌شوند. نرخ دلار به عنوان مهم‌ترین محرک بازار، تاثیرات خود را به صورت نوسانی بر نمودار نمایان کرد.

قیمت خودروهای داخلی

بازار خودروهای داخلی صبح امروز کار خود را نوسانی آغاز کردند.

تارا اتوماتیک V۲ از محصولات ایران خودرو، نسبت به روز گذشته با کاهش ۱۴ میلیون تومانی ۹۶۰ میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

از دیگر محصولات پرطرفدار این شرکت، پژو پارس TU۵ و پژو ۲۰۷ اتوماتیک هر کدام با افزایش هشت میلیون تومانی و ۹ میلیون تومانی به قیمت ۸۹۳ میلیون تومان و ۹۳۴ ملیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند.

شاهین اتوماتیک G از محصولات شرکت سایپا، با رشد ۹ میلیون تومانی به قیمت ۸۳۵ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت محصولات مونتاژی صبح امروز دستخوش نوسان شد.

آریزو ۶ پرو در شمار محصولات لوکس مدیران خودرو، صبح امروز با افزایش ۲۰ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

X۵۵ پرو اولین کراس اوور این شرکت، با رشد ۱۷ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

رسپکت ۲ از محصولات بهمن موتور، با افزایش ۵۶ میلیون تومان به قیمت یک میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند.

لاماری ایما و لاماری هیبرید از دسته محصولات جذاب مونتاژی، هر دو با صعود ۱۰ میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و ۲۱۰ میلیون تومان و دو میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شوند.