رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در دویست و چهل و ششمین جلسه این شورا از اجرایی نشدن پروژه پایانه مسافری شرق در دوره قبل مدیریت شهری انتقاد کرد.

به گزارش همشهری آنلاین؛ سید محمد آقامیری در دویست و چهل و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه افتتاح پایانه شرق اتفاق خوبی بود که روز یکشنبه شاهد آن بودیم، اظهار کرد: این پایانه که ما در روزهای اول از آن بازدید کردیم به یک متروکه تبدیل شده بود. در سال ۹۶ با پیشرفت ۹۲ درصد به مدیریت قبلی واگذار شد که مورد بی مهری دوره قبلی قرار گرفت.

او افزود: در این دوره تصمیم بر این گرفته شد که طرح به ثمر برسد اما به دلیل استهلاک در چهار سال دوره قبل و فرصت سوزی در آن سالها، پیشرفت به ۸۲ درصد رسیده بود. اقدامات لازم انجام شد و در این دوره کلنگ زنی ایستگاه آخر خط ۲ مترو هم صورت گرفت و پردیس گردشگری نیز ایجاد خواهد شد.

آقامیری با بیان اینکه این پروژه با ۴۰ میلیارد تومان در سال ۹۶ به بهره برداری می رسید، یادآور شد: این پروژه امسال با ۷۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید. این پروژه ای است مولد که برای شهر بازگشت سرمایه دارد و در این دوره مورد توجه قرار گرفت و همچون دیگر پروژه های خاک خورده در دوره ششم دنبال شد و به نتیجه رسید.

منبع: همشهری آنلاین