مدیران پرسپولیس منتظر تشکیل جلسه کمیته تعیین وضعیت هستند تا تکلیف شکایت این باشگاه از بیرانوند مشخص شود، ولی با این حال، مدیران باشگاه با پیش‌بینی برخی احتمالات با یک دروازه‌بان دیگر هم مذاکره کرده‌اند

باشگاه پرسپولیس بعد از اتفاقاتی که در مورد علیرضا بیرانوند رخ داد، حالا درصدد جذب یک دروازه‌بان مطمئن با شرایطی خاص است. مدیران باشگاه پرسپولیس معتقدند که فسخ قرارداد بیرانوند غیرقانونی است و با اینکه خبرهای مختلفی در مورد عدم تمایل رضا درویش برای بازگشت این بازیکن به جمع سرخپوشان شنیده می‌شود، باشگاه پرسپولیس همچنان تمایل دارد که همکاری با بیرانوند را ادامه دهد، مگر اینکه اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی رخ دهد.

بر اساس این گزارش، مدیران پرسپولیس منتظر تشکیل جلسه کمیته تعیین وضعیت هستند تا تکلیف شکایت این باشگاه از بیرانوند مشخص شود، ولی با این حال، مدیران باشگاه با پیش‌بینی برخی احتمالات با یک دروازه‌بان دیگر هم مذاکره کرده‌اند؛ محمدرضا اخباری گلر فصل پیش باشگاه گل‌گهر.

شروع این مذاکرات از روز شنبه بود و حتی پرسپولیسی‌ها با این بازیکن به توافق ابتدایی هم دست پیدا کرده‌اند، ولی پیوستن اخباری به پرسپولیس منوط به جدایی قطعی بیرانوند است. هر چند درویش بابت برخی رفتارهای بیرانوند از این بازیکن عصبانی است، اما برخی از بازیکنان و نزدیکان مدیرعامل پرسپولیس از او خواسته‌اند بیرانوند را با قراردادی جدید که به ضرر باشگاه هم نباشد حفظ کند.

پرسپولیسی‌ها رضایت اخباری را جلب کرده‌اند، ولی حضور او منوط به جدایی قطعی بیرانوند است، دروازه‌بانی که قصد دارد با وجود توافق با باشگاه تراکتور، دوباره به پرسپولیس برگردد. به نظر می‌رسد تا چند روز دیگر تکلیف ماندن یا جدایی بیرانوند مشخص شود.