پارتیشن های شیشه ای که به آنها پانل های شیشه ای نیز گفته می شود از جنس شیشه ساخته می شوند و از کیفیت بالایی نیز برخوردار هستند. پارتیشن‌های شیشه ای برای تقسیم بندی و پارتیشن بندی محیط استفاده می شوند و مانع از نفوذ نور و روشنایی به محیط نمی شوند و همچنین دید مناسبی نسبت به فضای بیرون ایجاد می کنند.

برای ایجاد یک فضای کاری تفکیک شده و کافی می توان از پارتیشن شیشه ای که ایده ای مقرون به صرفه و آسان است، استفاده کرد.

مزایای پارتیشن شیشه ای

از جمله مزیت هایی که استفاده از پارتیشن شیشه ای به همراه دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

استفاده از نور طبیعی

کمبود نور طبیعی در محیط کار، باعث خستگی و افت انرژی کارمندان می‌شود بنابراین با نصب پارتیشن شیشه ای می‌توان از نور طبیعی خورشید نهایت استفاده را در محیط برد و همچنین مانعی برای استفاده گیاهان و گل های مختلف از نور نیست.

صرفه جویی در مصرف انرژی

پارتیشن های شیشه ای برخلاف پارتیشن های ام‌ دی‌ اف یا آلومینیومی، نیاز افراد را به استفاده از نور مصنوعی و نصب روشنایی‌های زیاد تا حدود قابل توجهی کاهش می‌دهند که این امر باعث صرفه جویی در مصرف انرژی نیز خواهد شد.

مقرون به صرفه بودن

نسبت به تمامی جداکننده های موجود، پارتیشن‌های شیشه‌ای و پارتیشن های تک جداره شیشه ای از نوع پارتیشن قیمت مناسب موجود در بازار به شمار می روند که با نصب این مدل از پارتیشن، می‌توانید با هزینه کم فضای کاری خود را به شکل مناسب تفکیک و طراحی کنید.

هزینه‌ی اجرایی پایین

در مقایسه با ساخت دیوارهای ثابت، پارتیشن های شیشه ای هزینه‌ی اجرایی بسیار پایینی دارند. هر زمان که شما قصد تغییرات ساختاری در محیط کار خود را داشته باشید، با صرف هزینه‌ای اندک برای دمونتاژ پارتیشن و نصب آن در محلی دیگر می‌توانید چیدمان جدیدی داشته باشید یا پارتیشن را به محل جدیدی انتقال دهید.

عایق صوتی

پارتیشن شیشه ای به عنوان عایق صوتی نیز عمل کرده و محیط آرام و بدون تنشی را برای کارمندان فراهم می کند. در محیط های پر رفت و آمد و پر مراجع می توان از انواع مدل های پارتیشن شیشه ای استفاده کرد. میزان عایق صوتی بودن یا آکوستیک بودن پارتیشن دوجداره بسیار بیشتر از پارتیشن تک‌جداره است چرا که به هر میزان جداره پارتیشن ضخیم تر باشد، صدای کمتری عبور خواهد کرد.

مدرن سازی فضا

امروزه پارتیشن‌های شیشه‌ای اداری بسیار فضای مدرن و جدیدی در محیط های اداری ایجاد کرده اند که با نصب پارتیشن تک جداره یا دوجداره شیشه ای در عین استفاده‌ی بهینه از فضا، می توان محیطی گسترده و یک دست برای کارمندان فراهم کرد.

انعطاف پذیری در فضاهای کاری

پارتیشن شیشه‌ای انعطاف‌پذیری بالایی را در استفاده از فضا و تعامل با پرسنل به همراه داشته و این مدل از پارتیشن علاوه بر سبکی، وضوح دید بالایی نیز دارد. برای محیط هایی که دارای برخی قسمت های پرتی هستند نیز می توان از مدل های مختلف پارتیشن شیشه ای استفاده کرد.

طول عمر بالا

پارتیشن های شیشه ای در صورت مراقبت و نگهداری صحیح، طول عمر بالایی دارند و تنها با صرف یکبار هزینه‌ی نه چندان گران می‌توان به صورت طولانی مدت از این پارتیشن ها نهایت استفاده را کرد.

نظافت راحت

پارتیشن‌های شیشه‌ای به راحتی با دستمال‌های میکروفایبر و همچنین شیشه پاک‌کن‌های معمولی تمیز شده و کمتر دچار خط و خش می شوند.

حک لوگو

امکان درج لوگو، حکاکی روی شیشه و طرح‌دار کردن شیشه نیز در پارتیشن های شیشه ای وجود دارد که افراد می توانند برای ارگان های مختلف شخصی و به منظور برندسازی از این قابلیت استفاده کنند.

طراحی و اجرای پارتیشن شیشه ای خود را به کدام شرکت بسپاریم؟

یکی از شرکت های تخصصی در زمینه اجرای پارتیشن شیشه ای، مجموعه پارتیشن پادیز است. این شرکت دارای نمونه کارهای بسیار زیادی در زمینه اجرای انواع پارتیشن های شیشه ای از جمله تک جداره، دوجداره و هوشمند است. با توجه به سابقه بالا و تجربه بسیار خوبی که دارند می توانید 0 تا 100 کار خود ساخت پارتیشن خود را به آن ها بسپارید. جهت مشاهده نمونه کارهای پارتیشن شیشه ای کلیک کنید یا با شماره تلفن 09191275951 کارشناس مجموعه تماس بگیرید.

پارتیشن های شیشه ‌ای چه کاربردی دارند؟

پارتیشن شیشه‌ای یکی از گزینه‌هایی است که برای تفکیک دو فضای متفاوت در داخل یک محیط بسیار مناسب است و پوششی شیشه ای است که می توان به راحتی در محیط‌های داخلی منزل، دفتر کار و هتل و سایر مکان‌های عمومی از آن استفاده کرد.

کاربرد اصلی پارتیشن‌های شیشه‌ای، ایجاد انواع اتاق‌های جدید به منظور ایجاد اتاق کار، اتاق خواب، اتاق کنفرانس یا سایر فضاهایی که نیاز به جداسازی دارند، است.

همچنین این نوع از پارتیشن اداری می‌تواند به‌عنوان جایگزینی مناسب برای دیوارهای سنتی انتخاب شوند و فضای بازتری در منزل یا محیط کار ایجاد کنند. پارتیشن های شیشه سکوریت در مقایسه با دیوارهای سنتی، بسیار سبک و ظریف تر هستند و به‌ راحتی نصب یا جداسازی می شوند.

پارتیشن شیشه‌ای اداری

پارتیشن شیشه‌ای در محیط کار یکی از ابزارهایی است که می‌تواند در اداره و محیط های تجاری بسیار مورد استفاده قرار گیرد. در ادامه به برخی از کاربردهای پارتیشن شیشه‌ای اشاره شده است:

با استفاده از پارتیشن شیشه‌ای می‌توان فضای مختلف را از یکدیگر جدا کرد یا اتاق جلسات یا دفتر مدیریت ایجاد کرد.

شیشه های شفاف پارتیشن شیشه ای نور را به خوبی از خود عبور می دهد و محیطی دلباز و شاداب برای کارکنان ایجاد می کند.

با استفاده از پارتیشن شیشه‌ای می‌توان به افراد در محیط کار کمک کرد تا حریم خصوصی داشته باشند و بتوانند در محیط امن خود به کارهایشان بپردازند.

پارتیشن های شیشه ای به عنوان یک عایق مناسب در برابر صدا نیز عمل می کنند و در برخی از اداره ها که تردد بسیار زیاد است، بهتر است از پارتیشن های دوجداره شیشه ای استفاده شود.

پارتیشن های شیشه‌ای می‌توانند به زیبایی و جذابیت محیط کمک کنند و همچنین تنوع جالبی در محیط ایجاد کنند.

برچسب‌ها