با توجه به قطعی شدن قرارداد بیرانوند با تراکتور، شایعات درباره آینده حسین پورحمیدی افزایش یافته است.

به گزارش همشهری آنلاین؛ علیرضا بیرانوند این‌بار تصمیم خود را گرفته و قصد دارد بعد از فسخ نافرجام فصل گذشته با پرسپولیس، این‌بار که این اتفاق را تکرار کرده، مسیر دیگری را دنبال کند.

در این رابطه گفته می‌شود مراحل نهایی عقد قرارداد او با تراکتور به نتیجه رسیده و بعد از پایان سفر تفریحی گلر شماره یک تیم ملی به آنتالیا، او با حضور در دفتر باشگاه تراکتور، قرارداد خود را به صورت رسمی با این باشگاه به امضا خواهد رساند.

موضوعی که البته همچنان مورد اعتراض باشگاه پرسپولیس قرار دارد و سرخ‌ها مدعی هستند که این فسخ قرارداد قانونی نیست و به دنبال محکوم کردن شماره یک خود هستند.

از سوی دیگر اما با احتمال حضور علیرضا بیرانوند در تراکتور، بحث جدایی حسین پورحمیدی که در فصل گذشته بالاترین کلین‌شیت را در لیگ ثبت کرده، شکل گرفته است. پورحمیدی که یکی از نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی نیز محسوب می‌شود، شاید در این شرایط به دنبال مسیر جدیدی باشد.

بحث انتقال او به پرسپولیس نیز در این شرایط شکل گرفته است. اما جالب است بدانید باشگاه تراکتور هیچ تصمیمی برای واگذاری و قطع همکاری با حسین پورحمیدی ندارد و قصد دارد برای فصل آینده نیز به صورت قطعی با این دروازه‌بان ملی پوش کار را دنبال کند تا چالش جالبی را در درون دروازه این تیم شاهد باشیم.

منبع: ورزش سه