فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: راه صادراتِ نفت ما باز شد چون هرکسی کشتی ما را گرفت کشتی او را گرفتیم و هرکسی کشتی ما را زد کشتی او را زدیم

به گزارش همشهری آنلاین، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم بزرگداشت چهلم شهدای خدمت در حرم مطهر رضوی گفت: راه صادرات نفت ما باز شد چون هر کسی کِشتی ما را گرفت، کشتی او را گرفتیم و هر کسی کشتی ما را زد، کشتی او را زدیم.

وی افزود: پرچم ایران امروز بر بلندای کشتی‌های تجاری و نفتکش ما در اهتزاز است و خطوط کشتی‌رانی ما از خطوط هر قدرت و کشور دیگری در جهان امن‌تر است.

سردار سلامی اظهار کرد: ما از ترس بیگانه نباید به بیگانه پناه نمی‌بریم. از ترس دشمن نباید به دشمن پناه ببریم. دشمن هرگز راه حل غلبه بر مشکلات را به ما یاد نخواهد داد.

فرمانده کل سپاه پاسداران همچنین در این مراسم گفت: در شب‌های قبل از عملیات «وعده صادق» مقامات قدرت‌های بزرگ با شهید امیرعبداللهیان تماس می‌گرفتند و از او تمنا می‌کردند که یا عملیات نکنید یا آرام عملیات کنید.
وی افزود: امیرعبداللهیان توانسته بود مشروعیت حمله ما را به جهان تفهیم کند. او با مقامات خارجی گفتگویی درخشان و سرشار از اقتدار داشت و من از صلابت او لذت می‌بردم.