ابولفضل جلالی و امیدنورافکن دو ملی‌پوش احتمالی ملوان در فصل آینده خواهند بود.

به گزارش همشهری آنلاین، تیم فوتبال ملوان سال‌ها از داشتن نماینده در تیم ملی محروم بوده و بازیکنی از این تیم با پیراهن تیم ملی فوتبال ایران به میدان نرفته است اما با حضور دو بازیکن برجسته فوتبال ایران فصل آینده این شانس را خواهد داشت.

با توجه به احتمال حضور امید نورافکن و ابولفضل جلالی به دلیل گذارندن دوران سربازی و عملکرد خوبی که آنها با پیراهن تیم ملی در بازی‌های اخیر داشتند و با حفظ روند خوبی که فصل گذشته در مسابقات لیگ پیش گرفتند می‌توانند در تیم ملی حضور پیدا کنند.

باشگاه ملوان در سال‌های دور غفور جهانی و سیروس قایقران را در تیم ملی داشت و در سال‌های نه چندان دور مازیار زارع، پژمان نوری و مهرداد اولادی را به عنوان نماینده این باشگاه در ترکیب تیم ملی داشتند.

با گذشت سال‌ها مجددا باشگاه ملوان می‌تواند بازیکنان ملی‌پوشی را در اختیار داشته باشد که در ترکیب این تیم هم تاثیرگذار باشند و از تجربه و توانایی‌های خود در این تیم نیز اثرگذار باشند.

باید دید شرایط حضور نورافکن و جلالی در تیم ملوان به چه شکلی پیش خواهد رفت و در نهایت آنها برای گذراندن دوران سربازی به این تیم خواهند رفت یا این انتقال انجام نخواهد شد و این دو بازیکن در تیم خود حضور خواهند داشت.

منبع: ورزش سه