آذری جهرمی از اعضای ستاد پزشکیان با انتشار متنی از هواداران این نامزد انتخابات خواسته طی تماس‌هایی با شماره‌های مختلف به مردم بگویند که خود جلیلی بنا دارد که به پزشکیان رأی دهد.

به گزارش همشهری آنلاین، اخیراً آذری جهرمی از اعضای ستاد مسعود پزشکیان با انتشار متنی در کانال تلگرامی خود از هواداران پزشکیان خواسته طی تماس‌هایی با شماره‌های مختلف به مردم بگویند که خود جلیلی بنا دارد که به پزشکیان رأی دهد.
آذری جهرمی از هواداران پزشکیان خواسته علت این کار را به مردم این‌گونه توضیح دهند: «به نظر می‌رسد باتوجه‌به تأییداتی که آقای جلیلی در مناظره دیشب نسبت به آقای پزشکیان داشتند، احتمالاً آقای جلیلی در جمعه به آقای پزشکیان رأی خواهند داد.»

پیش‌تر عباس عبدی نیز با توییتی اعلام کرده بود باواسطه مطلع شده است که قالیباف نیز به جلیلی رای نخواهد داد. این توییت در حالی منتشر شده است که قالیباف در همان ساعات اولیه اعلام نتایج دور اول با انتشار بیانیه‌ای از تمام هواداران خود خواست به جلیلی رای بدهند. مهدی محمدی مشاور قالیباف نیز در واکنش به توییت عباس عبدی نوشت آقای عبدی باید فرد واسطه خود را علناً اعلام و ادعای خود را اثبات کند چرا که موضع قالیباف شفاف است.

منبع: فارس