مولوی عبدالحمید با صدور پیامی، پیروزی دکتر مسعود پزشکیان در چهاردهمین دورۀ انتخابات ریاست‌جمهوری را به ایشان و ملت شریف ایران تبریک گفتند.

به گزارش همشهری آنلاین، مولوی عبدالحمید در این پیام «ایجاد تغییر و تحول اساسی» را مهمترین پیام «افزایش مشارکت در دور دوم انتخابات» عنوان کردند و خطاب به رئیس دولت چهاردهم خاطرنشان ساختند: «با آغاز به کار دولت، در اولین فرصت، مردم ایران در انتظار پایبندی به عهد و میثاقی که با ملت بستید خواهند بود».

در بخشی از متن پیام مولوی عبدالحمید آمده است:

آقای پزشکیان!
مطمئن باشید که این ملت فهیم، حضرتعالی را در راه رسیدن به خواسته‌های بحق خود و تحقق آرمان‌های والای ملی تنها نخواهد گذاشت و در تمام عرصه‌ها از آن‌جناب حمایت خواهد کرد.
در پایان یادآور می‌شود که عهد و میثاق جنابعالی در پیگیری مطالبات بحق ملت ایران و آغاز تغییرات مورد نظر، از حافظه‌ی این ملت آگاه فراموش نخواهد شد و طبیعی‌ست با آغاز به کار دولت، در اولین فرصت، مردم ایران در انتظار پایبندی به عهد و میثاقی که با ملت بستید خواهند بود و روشن است تغافل و نادیده‌گرفتن این مهم از سوی تیم حضرتعالی، باری دیگر امیدها را به یاس، زبان‌ها را به نقد، و شور و شوق را به نارضایتی و سرخوردگی تبدیل خواهد کرد.
امیدوارم با توکل بر الله تعالی و توجه به مشکلات مردم خوب ایران موفق و مؤید باشید.