قیمت خودرو امروز در اکثر محصولات داخلی به صورت کاهشی بوده است و محصولات مونتاژی در بعضی از موارد ثابت باقی مانده یا با افزایش قیمت رو به رو شدند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت خودرو امروز دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ در اکثر محصولات، دچار نوسانات قابل توجهی شده است. طوری که در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی این نوسان به چشم می‌خورد.

با توجه به قیمت‌های به‌دست‌آمده بازار خودروهای داخلی و مونتاژی نسبت به روزهای گذشته نوسانی گزارش می‌شود.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی در دو روز متوالی با تغییر زیادی روبه رو شد.

سورن پلاس (ESP) با افت چشمگیر ۱۳ میلیون تومان نسبت به روز گذشته به قیمت ۷۴۴ میلیون تومان رسید و تمامی مدل های این خودرو در صبح امروز با کاهش قیمت روبه رو شدند.

دنا پلاس توربو ۶ سرعته در صبح امروز کاهش ۱۸ میلیون تومانی را تجربه کرد و به نرخ ۹۴۰ میلیون تومان ارزش‌گذاری شد و انواع مدل این خودرو با کاهش قیمت روبه رو شدند.

پژو پارس سفارشی ELX از محصولات پرطرفدار شرکت ایران خودرو، با افت ۱۱ میلیون تومانی به قیمت ۷۱۷ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

ساینا S دوگانه سوز از محصولات شرکت سایپا، با ریزش هفت میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت ۴۴۴ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

شاهین اتوماتیک G از دیگر محصولات این شرکت، با کاهش پنج میلیون تومانی به قیمت ۸۲۳ میلیون تومان رسید.

قیمت خودروهای مونتاژی

بازار خودروهای مونتاژی نسبت به بازار خودروهای داخلی تغییر کمتری را تجربه کردند.

تیگو ۸ پرو (هیبرید) و تیگو ۸ پرومکس (IE) در شمار محصولات لوکس مدیران خودرو، صبح امروز هر دو با کاهش ۱۰ میلیون تومان به ترتیب به قیمت دو میلیارد و ۹۷۰ میلیو تومان و سه میلیارد تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند.

آریزو۶ پرو با افزایش ۲۰ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۶۶۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

کی‌ام‌سی J۷ در شمار محصولات کرمان موتور، با کاهش ۲۷ میلیون تومانی نسبت به روزهای گذشته به قیمت یک میلیارد و ۶۹۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

دیگنیتی پرستیژ از دسته محصولات جذاب مونتاژی، با رشد ۲۰ میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و ۳۷۰میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.