تامی توبرویل، سناتور آمریکایی در مصاحبه خود با فاکس نیوز اعلام کرد که این بایدن نیست که کشور را اداره می‌کند؛ بلکه نانسی پلوسی، چاک شومر و باراک اوباما، اداره کشور آمریکا را در دست دارند.

به گزارش همشهری‌آنلاین ، توبرویل، سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی در مصاحبه خود ضمن انتقاد از وضعیت سلامت روانی و جسمی بایدن اذعان کرد که پس از گذشت یک سال از ریاست‌جمهوری بایدن، دیگر او قدرت اداره کشور را نداشته است و سایر افراد از جمله پلوسی، اوباما و شومر به همراه دولت پنهان اداره امور کشور آمریکا را در دست داشته‌اند.

پلوسی و شومر از افراد برجسته حزب دموکرات به شمار می‌روند که به ترتیب ریاست مجلس نمایندگان آمریکا و رهبری حزب دموکرات در مجلس سنا را در کارنامه خود دارند.
وی در ادامه افزود: علاوه بر این افراد، بلینکن، وزیر امور خارجه و جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی تصمیمات لازم را می‌گرفتند و آنها کنترل را در دست داشتند نه رئیس‌جمهور.

باوجود گذشت بیش از یک هفته از مناظره فاجعه‌بار بایدن با ترامپ، همچنان نه‌تنها انتقادات کاهش نیافته؛ بلکه با اصرار بایدن بر ماندن در کورس رقابت، این انتقادات همچنان روبه‌افزایش است و رفته‌رفته زوایای بیشتری از وضعیت بد سلامتی روانی بایدن منتشر می‌شود.

منبع: فارس