تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۷

مهم ترین اقدامات مدیریت شــهری، کف مناطــق رخ می دهد و همشــهری در پی مطالبه گری از  شــهرداری های مناطق است تا مشخص شود در هر منطقه هر روز چه اقدامی انجام شده است.

منطقه۱

پایگاه پشــتیبانی مدیریت بحران یاران، پنجمیــن پایگاه مدیریت بحران شــهر تهران در منطقه یک شــهرداری اســت که در چندماه آینده به صورت رسمی افتتاح میشود.

منطقه۲

همزمان با اجرای طرح تحول ۲۰گانه خدمت علاوه بر پیاده روسازی و اصلاح معابر، نســبت به جمع آوری حصــار کارگاهی و بازگشــایی پیاده راه سرو غربی اقدام شد.

منطقه ۳

ویژه برنامــه "زیــر آســمان روضــه" در بوســتان بهشــت مــادران در عباس آبــاد به مــدت ۳روز از ۱۹ تــا ۲۱تیــر۱۴۰۳ برگــزار می شــود. شــروه خوانی، تکیــه مخصــوص کــودکان، مداحی، میــز گفت وگو، نمایش و برنامه‌های استیجی ازجمله این برنامه‌هاست.

منطقه ۴

۳۵۰بســته معیشــتی شــامل برنج، روغن، ماکارونــی و ســایر ارزاق ویژه خانواده های کم برخوردار منطقه به مناســبت فرارسیدن ماه محرم توزیع شد.

منطقه۵

اداره ســاماندهی مشــاغل با همکاری اکیپ های اجرایی در سطح نواحی بــا بازدیدهــای میدانــی و نامحســوس اقــدام به جمــع آوری مشاغلی کرد که در سطح منطقه سدمعبر ایجاد کرده بودند.

منطقه ۶

مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران از مدیریت شــهرداری منطقــه قدردانی کــرد. در این مراســم به دلیــل حمایت در امر جوانــی جمعیت، اشــاعه و ترویــج ازدواج آســان و همچنین

همکاری در برگزاری ٢رویداد و جشن بزرگ لوح تقدیر اهدا شد.

منطقه۷

اجرای طرح باغچه آراسته در منطقه برای افزایش زیبایی شهر و با بهره مندی از روشهای ســاده بازنگری و اصلاح شد. این اقدامات شــامل بازســازی جدول ها، حــذف المان هــای بلااســتفاده، بهبود

وضعیت ظاهری باغچه ها و رعایت اصول نگهداشت بود.

منطقه۸

با اخذ دســتور قضایی و حضور رئیس اجرای احکام منطقه، یگان حفاظــت و عوامــل اجرایی ناحیــه۲ موضــوع رأی، مربوط بــه تغییر کاربری ۱۲مترمربع پارکینگ تجاری انجام شد. بر این اساس واحد

اداری غیرمجاز پلمب و مستحدثات زائد تخریب و جمع آوری شد.

منطقه۹

طرح الگوی خدمت در محورهای استاد معین، طالقانی و شمشیری در حال اجراست. همچنین طرح تحول ۲۰گانه خدمت که یک طرح همه جانبه ترافیکــی، عمرانــی و خدمات شــهری اســت، به صورت

مستمر در سطح منطقه اجرایی می شود.

منطقه۱۰

مانور عملیاتی سیلاب توسط اداره بحران منطقه و با مشارکت اداره محیط زیســت برای مقابله بــا خطر در زمان هــای بحــران و آمادگی هرچه بیشتر کارمندان این اداره ها به اجرا درآمد.

منطقه۱۱

یک پایگاه اورژانس جدید در شرکت پست، محل تجزیه و مبادلات کشــور به زودی ســاخته می شــود و همزمان نیز دوره های آموزشی مرتبط برای کارمندان برگزار خواهد شد.

منبع: روزنامه همشهری