چه جزو دسته آدم‌های حیوان دوست باشید و چه نباشید، حتما با دیدن تصاویر یا کلیپ‌های حیوانات بامزه، لبخند به لبتان آمده و برای زمان کوتاهی هم که شده، غم و غصه هایتان را فراموش کرده‌اید.

به گزارش همشهری آنلاین، به همین دلیل است که فیلم‌ها و عکس‌های بانمک حیوانات این روزها در رسانه‌های اجتماعی پربازدید شده است. حالا برای اینکه حال و هوایتان عوض شود، این تصاویر از بامزه‌ترین حیوانات جهان را تماشا کنید که حسابی دلتان را خواهند برد.

روباه صحرا

گوش‌های بزرگ و چشم‌های خواب آلود این روباه صحرا، از او یک موجود بامزه ساخته است. البته این گوش‌ها بی‌دلیل بزرگ نیستند؛ گرما را به اطراف پراکنده می‌کنند تا روباه صحرا را خنک نگه دارند.

پنگوئن آدلی

پنگوئن آدلی برخلاف قیافه بامزه‌اش، یکی از خشن‌ترین شکارچیان بین پنگوئن‌هاست.

پاندای غول پیکر

پانداها هر کاری که بکنند، بامزه‌اند. از قیافه ۲ رنگ بانمکشان گرفته تا بدن بزرگ و بغل‌کردنی و ذات دست و پا چلفتی و خنگ بازی هایشان که ما را مجذوب و عاشق آنها کرده است. پانداهای غول‌پیکر که در مرکز چین یافت می‌شوند به‌خاطر همین بامزه بودنشان معروف شده‌اند.

کوئوکا

کوئوکا به‌خاطر لبخند به ظاهر دائمی و شخصیت مهربانش به‌عنوان شادترین حیوان روی کره زمین شناخته می‌شود. این موجودات فقط در جزیره روتنِست در سواحل استرالیای غربی یافت می‌شوند.

گالاگو

چشمان درشت گالاگو به او کمک می‌کند تا در تاریکی ببیند و دلیل اصلی بامزه بودنش همین چشم‌هاست.

گربه ها

گربه‌ها با هر نژاد و نوعی، یکی از بامزه‌ترین حیوانات در حیات وحش هستند. آنها می‌توانند با چشمان زیبا و مظلوم شان خیلی راحت دل همه را به‌دست بیاورند.

پیکا

پیکای دوست‌داشتنی که از خویشاوندان کوچک‌تر خرگوش است و یکی از بامزه‌ترین حیوانات جهان به‌شمار می‌رود، در کوه‌های سنگی آمریکای شمالی یافت می‌شود. بدن کرکی و صورت گرد پیکا، چهره او را ستودنی کرده است.

بیشتر بخوانید: