علی پروین پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گاریدو مانند اوسمار هندوانه در بسته است و نمی توان اکنون درباره عملکرد او نظر داد و او حداقل به ۳ الی ۴ ماه زمان نیاز دارد.

به گزارش همشهری آنلاین؛ علی پروین در خصوص وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: سال گذشته وقتی نحوه بازی تیم پرسپولیس را مشاهده کردم گفتم که این تیم قهرمان می‌شود و در آخر هم چنین اتفاقی رخ داد. به نظرم در بازی نیمه نهایی یورو بین فرانسه و اسپانیا از نظر من اسپانیا برنده بازی خواهد بود چون واقعاً این تیم زیبا بازی می‌کند.

او ادامه داد: دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با توجه به اینکه به مالکان جدید خود واگذار شده‌اند دیگر مشکل مالی ندارند و به نظرم خصوصی سازی بهترین کاری بود که مسئولان برای استقلال و پرسپولیس انجام دادند.

پروین افزود: زمان ما بازیکنان به عشق پیراهن تیم‌ها بازی می‌کردند اما اکنون پول حرف اول را می‌زند و بازیکنان هم حق دارند. هر دو تیم استقلال و پرسپولیس باید بازیکن بزرگ جذب کنند تا فوتبال ملی ایران پیشرفت کند.

او در رابطه با «خوان کارلوس گاریدو» سرمربی جدید پرسپولیس گفت: او مانند هندوانه در بسته می‌ماند و دقیقاً مانند «اوسمار» می‌ماند و باید دید شرایط برای او چگونه خواهد بود و حداقل برای شناخت فوتبال ایران به ۳ الی ۴ ماه زمان نیاز دارد.

منبع: مهر