رامین رضاییان بازیکن به حواشی ایجادشده درخصوص قرارداد خود با باشگاه سپاهان پاسخ داد و باشگاه نیز به این پاسخ به صورت رسمی واکنش نشان داد.

به گزارش همشهری آنلاین، رامین رضاییان بازیکن تیم فوتبال سپاهان در یک استوری اینستاگرامی نوشت: «وقتی خداحافظی می‌کنم یعنی قراردادی ندارم و بازیکن آزادم، طبق قراردادی که داشتم، یعنی می‌تونم به هر تیمی که دوست دارم بروم پس نمی‌دانم چه شخصی از باشگاه شما هواداران عزیز سپاهان رو داره بازی میده.

آقایان این کارها رو نکنید. همینجوری بارها با رفتارتان ناراحتم کردید که باعث جداییم از تیم سپاهان شدید و اینکه من اگر به خاطر هواداران عزیز سپاهان و تعصبم به تیم نبود همون نیمفص‌ل جدا می‌شدم و به تیم الوصل امارات می‌رفتم ولی حتی یک بار هم در مورد این پیشنهاد با شما مدیریت حرف نزدم.

شما که هیچ تلاشی حتی به خاطر هواداران سپاهان نکردید پس خواهشا من رو با خبرهای دروغتان جلوی هواداران نزارید چون نمی‌توانید دو سال من با حرف زدن نه بلکه با عملکردم توی مستطیل سبز تعصیم را نشون دادم پس بزارید احترام‌ها حفظ شود. همیشه صداقت و انسانیت برندس. گذر زمان ثابت‌کننده همه چیز است.»

واکنش رسمی سپاهان به استوری رامین رضاییان

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان نیز در واکنش به استوری رضاییان در یک استوری اینستاگرامی نوشت: «رامین رضاییان با سپاهان یک فصل دیگر قرارداد دارد. هر باشگاه داخلی که خواهان ایشان است باید ابتدا رضایت باشگاه سپاهان را کسب نماید.»