سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور زمان حضور سرمربی جدید این تیم در تبریز را اعلام کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، سعید مظفری‌زاده، در رابطه با زمان حضور «دراگان اسکوچیچ» در تبریز اظهار کرد: احتمالاً روز شنبه هفته آینده اسکوچیچ در تبریز خواهد بود. قرارداد را تنظیم کردیم و امضا شده است و اسکوچیچ روز شنبه به تبریز می‌آید. این اتفاقات ضرب الاجلی نبود و چندین روز است که گزینه‌های سرمربیگری تراکتور برنامه‌هایشان را ارائه کرده‌اند. با بررسی همه جوانب این انتخاب را انجام دادیم و در راستای برنامه هایی که سرمربی تیم ارائه داد به جذب نفرات اقدام کرده‌ایم.

او درباره عدد و رقم قرارداد اسکوچیچ با تراکتور گفت: عدد و رقم قرارداد محرمانه است. اما حدود ۳۰الی ۳۵ درصد کمتر از پیشنهاد یکی دو باشگاه ایرانی به اسکوچیچ بود. یکسری موارد مدنظر اسکوچیچ باعث این اتفاق شد و از این بابت از او تشکر می‌کنم که با خواسته های ما همراه بود. اختلاف نظرمان برطرف شد و به جمع بندی نهایی رسیدیم و قرارداد را نهایی کردیم.

سرپرست مدیرعاملی تراکتور درباره فعالیت‌های نقل‌وانتقالاتی این تیم در گفت‌وگو با شبکه خبر،گفت: صفا هادی، گستاوو واگنین، سید محمد حسینی، ارسلان مطهری و میلوش دلتیچ از تراکتور جدا شده‌اند. همچنین تاکنون قرارداد مهدی هاشم نژاد و محمد نادری را تمدید کرده‌ایم.

منبع: ایسنا