شهردار تهران در دیدار با خانواده شهید آیت الله ابراهیم رئیسی ضمن ارائه پیشنهاد تبدیل منزل شهید جمهور به خانه موزه، از پیگیری این موضوع خبر داد.

همشهری آنلاین - علیرضا زاکانی شهردار تهران به همراه اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با حضور در بیت شهید آیت‌الله ابراهیم رئیسی، ضمن شرکت در مجلس عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این دیدار که در آن محمدامین توکلی‌زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی و مهرداد باقری رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران هم حضور داشتند، دکتر جمیله علم‌الهدی همسر شهید، از حمایت‌های شهردار تهران در دوران مسؤلیت رئیس‌جمهور ِفقید مرحوم آیت‌الله رئیسی، قدردانی و تشکر کرد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در این دیدار با تأکید بر ضرورت تداوم گفتمان آیت‌الله شهید رئیسی و ادامه راه ایشان، شهردار تهران را از شخصیت‌هایی دانست که در زمان حیات رئیس‌جمهور فقید، همواره همراه و در تعامل با دولت عمل می‌کرد.
شهردار تهران در این دیدار ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره سیدالشهدای خدمت حضرت آیت‌الله رئیسی، پیشنهاد داد خانه‌موزه‌ای مانند آنچه برای شهید چمران یا شهید رجایی تشکیل شده برای آن شهید هم ساخته شود. در این خانه‌موزه آثار و دست‌نوشته‌های آن شهید در معرض علاقمندان قرار گیرد.
منبع: همشهری آنلاین