پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با شرایط موفقیت جواد نکونام روی نیمکت آبی‌پوشان، تصریح کرد: نکونام باید در نقاطی که تیمش‌ ضعف دارد بازیکن جذب کند

به گزارش همشهری آنلاین حمیدرضا بابایی درباره شرایط تیم فوتبال استقلال، اظهار داشت: سکوت باشگاه استقلال در نقل و انتقالات مفید است و باعث می‌شود تا در آرامش با گزینه‌های مدنظر نکونام مذاکره شود، اما در عین حال نباید باعث شود تا فرصت نقل و انتقالات را از دست بدهیم.

وی ادامه داد: اکثر رقیبان در حال خرید بازیکنان تأثیرگذار هستند و گزینه‌های خوبی را جذب می‌کنند. در درجه اول باید شاکله تیم حفظ شود چرا که فصل گذشته بازیکنان استقلال خوب کار کردند و مطابق با تفکرات نکونام پیش می‌روند. باید سریع‌تر مشکل حسینی را برطرف کنند تا او را برای فصل آینده در اختیار داشته باشیم. حسینی بهترین دروازه‌بان ایران است و باید او را حمایت کنیم تا به آن چیزیکه حقش برسد.
خودمان در پست دروازه‌بانی بازیکنان بسیار خوب و آینده‌داری داریم

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با شرایط موفقیت جواد نکونام روی نیمکت آبی‌پوشان، تصریح کرد: نکونام باید در نقاطی که تیمش‌ ضعف دارد بازیکن جذب کند. زکی‌پور در گذشته هم در استقلال بازی کرده و از کیفیت او با خبر هستیم، اما در آن خط ما بازیکنان خوبی داشتیم. دروازه‌بان بوسنیایی چیزی جز ضرر برای استقلال نخواهد داشت چرا که ما خودمان در پست دروازه‌بانی بازیکنان بسیار خوب و آینده‌داری داریم. هر مربی یک شیوه برای پیروزی دارد و جواد نکونام نیز میل بیشتری به بازی تدافعی دارد، اما چیزی که ما هواداران می‌خواهیم این است که استقلال قهرمان شود.
برخی اگر نتوانند نتایج را کنترل کنند جیبشان خالی می‌ماند

بابایی با بیان اینکه باید یک اراده قوی برای ورود VAR به فوتبال ایران وجود داشته باشد، عنوان کرد: انگار نمی‌خواهند این تکنولوژی وارد ایران شود. کشورهایی که اندازه یک شهر ما نیستند هم VAR دارند و اکنون به دنبال اصلاحات آن هستند، اما ما که ادعای فدراسیون ۵ ستاره را داریم از داشتن آن عاجز هستیم. آقایان چه‌کار می‌کنند؟ وظیفه‌شان چیست؟ قطعاً برخی منافعشان به خطر می‌افتد چرا که اگر نتوانند نتایج را کنترل کنند جیبشان خالی خواهد ماند. گفتند از هفته اول، الان می‌گویند از هفته چهارم و سپس می‌گویند ان‌شاءالله سال بعد؟!
نکونام باید از برخی حواشی دوری کند

وی در پایان با بیان اینکه باید تمرکز تیم حفظ شود، خاطرنشان کرد: یکی از مسائلی که باعث شد تیم جواد نکونام در آخرین لحظات قهرمانی را از دست بدهد این بود که تمرکز و آرامش کافی را نداشت. مدیریت باشگاه بیشترین نقش را دارد تا تیم را کنترل کند و نگذارد حواشی به داخل اردوی آبی‌پوشان تزریق شود. نکونام اگر می‌خواهد مانند فصل قبل قهرمانی را از دست ندهد، باید از برخی حواشی دوری کند و برخی اتفاقات را رقم نزند. ما هواداران نیز این تیم را حمایت می‌کنیم، اما باید آن‌ها نیز جواب این حمایت را با کسب قهرمانی بدهند.