رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه هیئت‌هایی که از نمایشگاه عطر سیب استقبال کردند، شناسنامه‌دار و ثبت شده هستند، گفت: باید در این فرصت بانک اطلاعاتی هیئاتی که از نمایشگاه استفاده می‌کنند، تشکیل شود و در طول سال تعامل با این هیئات ادامه‌دار باشد.

به گزارش همشهری آنلاین، نرگس معدنی‌پور با بیان اینکه جلساتی را با سازمان فرهنگی و هنری شهرداری درخصوص نمایشگاه عطر سیب برگزار کردیم، اظهار کرد: در جلسات پیش از برگزاری نمایشگاه، تأکید ما بر این بود که اطلاع‌رسانی به هیئت‌ها و مردم باید به درستی صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه خرید از غرفه‌ها به ویژه غرفه حجاب و عفاف در سال گذشته توسط مردم نیز مورد استقبال قرار گرفته بود، یادآور شد: به همین دلیل اطلاع‌رسانی برگزاری نمایشگاه برای حضور مردم نیز در این دوره مورد توجه قرار گرفت.

معدنی‌پور ادامه داد: یکی دیگر از تأکیدات ما این بود که توزیع بن‌کارت‌ها بین هیئت‌هایی که حتماً دارای مجوز و ثبت شده باشند، انجام شود. در همین راستا امسال سیستم الکترونیکی نمایشگاه تکمیل و صدور بن کارت‌ها توسط سامانه شهرزاد انجام شد.

وی با تأکید بر اینکه نکاتی که ما در ارزیابی‌ها مدنظر داشتیم ارائه دادیم که خوشبختانه مورد توجه قرار گرفت، خاطرنشان کرد: هیئت‌هایی که از نمایشگاه استقبال کردند، شناسنامه‌دار و ثبت شده بودند؛ لذا از این فرصت می توان برای بانک اطلاعاتی هیئاتی که از نمایشگاه استفاده می‌کنند، استفاده کرد تا در طول سال تعامل با این هیئات ادامه‌دار باشد و تنها به ایام محرم معطوف نشود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه ظرفیت‌های مردمی باید مورد توجه قرار بگیرد، گفت: تشکیل این بانک در سامانه‌ای که پیش‌بینی شده، مورد توجه قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری شهر