جانشین پلیس راهور تهران بزرگ از اعمال محدودیت های ترافیکی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد و گفت که این تدابیر در راستای برگزاری ایمن مراسم عزاداری پیش بینی شده است.

به گزارش همشهری آنلاین، نیروهای پلیس در مقابل تمام مراکز مذهبی حضور دارند و وضعیت ترافیک را رصد و کنترل می کنند. سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی با بیان این مطلب تاکید کرد: «محدودیت تردد کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین در شهر تهران از ۲۳ تیرماه تا روز سه شنبه ۲۶ تیرماه تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت. همچنین نیروها راهور دسته‌جات را به سمت راست معابر هدایت می‌کنند تا خودروها بتوانند در سمت چپ مسیر حرکت کنند.»

او ادامه داد: «این روزها کودکان بیش از سایر ایام در کوچه ها و خیابان ها تردد می کنند. بنابراین از رانندگان درخواست می‌کنیم سرعت خود را کاهش داده و از هرگونه حواس‌پرتی خودداری کنند تا تصادفی رخ ندهد. همچنین ضرورت دارد متولیان هیئت های مذهبی از ایجاد گره ترافیکی در معابر جلوگیری کنند.»

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ در پایان تاکید کرد: «امیدواریم با همکاری شهروندان به ویژه رانندگان وسایل نقلیه، متولیان هیئت ها و عزاداران حسینی این ایام را بدون حادثه تلخ سپری کنیم.»

منبع: خبرگزاری شهر