عکاس روزنامه نیویورک تایمز تصویر یکی از گلوله‌هایی که به سمت دونالد ترامپ شلیک شده بود، را شکار کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، عکاس روزنامه نیویورک تایمز توانست تصویر یکی از گلوله‌هایی را که در جریان سوءقصد علیه دونالد ترامپ شلیک شده بود، ثبت کند. این در حالی است که اف بی آی هویت عامل این تیراندازی را فاش کرد.

تارنمای روزنامه نیویورک تایمز ساعاتی پیش نوشت که داگ میلز، عکاس کهنه کار این نشریه که برای عکاسی از تجمع انتخاباتی رئیس جمهوری پیشین آمریکا به شهر باتلر ایالت پنسیلوانیا رفته بود، توانست از یکی از چندین گلوله ای که به سمت این چهره جمهوریخواه شلیک شد، عکسبرداری کند.

کامل ترین و واضح ترین تصاویر از لحظه ترور ترامپ | ویدئو

به نوشته این روزنامه نزدیک به دموکرات ها، تصویر مذکور نشان می دهد که یکی از گلوله های شلیک شده از نزدیک سر ترامپ عبور کرده است.

میلز از دوربین دیجیتال سونی استفاده کرده که می‌تواند با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه عکس بگیرد. وی این عکس ها را با سرعت شاتر ۸۰۰۰/۱ ثانیه گرفته که در صنعت عکاسی بسیار سریع محسوب می شود.

در جریان تجمع انتخاباتی دیشب، فردی ۲۰ ساله به نام توماس متیو کروکس (Thomas Matthew Crooks) از فاصله ده ها متری از تفنگ نیمه خودکار خود چندین گلوله به سمت ترامپ شلیک کرد که یکی از آنها به گوش او و سه گلوله دیگر به حاضران اصابت کردند. در جریان این واقعه، دو تن از جمله فرد تیرانداز کشته و دو تن دیگر مجروح شدند.

ترامپ پس از مداوا در یکی از مراکز درمانی، مرخص شده و پنسیلوانیا را ترک کرده است.

منبع: ایرنا