بهزاد داداش زاده پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم تاکنون نتوانسته عملکرد قابل قبولی در فصل نقل و انتقلات داشته باشد.

داداش زاده در گفت وگو با همشهری آنلاین با اشاره به شرایط این روزهای پرسپولیس و جذب بازیکنان مورد نیاز تاکید کرد: متاسفانه شرایط پرسپولیس بعد از قهرمانی مبهم است. نمی‌دانیم هیات مدیره چه کسانی هستند!؟ آیا درویش می‌ماند!؟ پودجه چقدر است!؟ سقف بودجه‌ای که پرسپولیس همیشه رعایت کرده است، تیم های دیگر رعایت نمی کنند. بعدها گندش در می‌آید. ضمن اینکه آیا درویش می‌ماند؟ اختیار دارد؟ به هرحال درویش هم به فکر خودش است. نمی خواهد مثل مدیران قبلی از خودش بدهی بگذارد.

او ادامه داد: با این حال انتخاب گاریدو را تبریک می‌گویم وانتخاب خوبی بود. بهترین گزینه برای پرسپولیس مربی خارجی بود. باید به او بها داد و فرصت لازم را در اختیارش گذاشت. او در آسیا مربیگری کرده است و با شرایط پرسپولیس آشنا است. پرسپولیس در فصل پیش رو شرایط حساسی را دارد و باید در ۳ جام مبارزه کند. طرفداران و پیشکسوتان حمایت کنند. کسانی هم که کنارش هستند مشاوره‌های لازم به گاریدو بدهند.

وی اضافه کرد: پرسپولیس در جذب بازیکن خیلی ضعیف عمل کرده است. یک توصیه هم برای بازیکنانی که جدا شدند دارم. اینکه پل های پشت سر خود را خراب نکنند. ما پیشکسوتان هنوز این بازیکنان به دنیا نیامده بودند قهرمانی و نایب قهرمانی به دست آوردیم. خود من نایب قهرمان آسیا شدم. متاسفانه پول‌های مفت باعث شده از خود بی‌خود شوند و حرف‌هایی بزنند که از روی بی‌سوادی است. با این حال ما هر چه زودتر باید بازیکنان مورد نظر را جذب کنیم. یک گلر تاپ بیاوریم. در پست های دفاع چپ، دفاع وسط و همین طور هافبک نیاز داریم که بازیکنانی را بگیریم. ۶-۷ بازیکن خوب نیاز داریم. تا بتوانیم اول آسیا شویم.

این پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص جدایی بازیکنانی مانند نعمتی، اسماعیلی فر، ترابی و بیرانوند گفت: نعمتی واقعا جایش پرسپولیس نبود. تبریک می گویم که رفت اما ترابی، اسماعیلی فر. بیرانوند به درد می خوردند. ولی اجباری برای ماندن نیست. یادم هست آرزوی هر بازیکنی بود که در پرسپولیس بازی کند حالا که دوست ندارند،‌خب بروند. اما پل‌های پشت سر خود را خراب نکنند.

او درباره جدایی بیرانوند تاکید کرد: بیرانوند این سال ها عملکرد خاصی برای پرسپولیس نداشت. به نفع پرسپولیس و خودش هم بود که رفت. بیرانوند همین سال قبل قلب ما را با عملکردش به لرزه در آورد.

داداش‌زاده در پایان گفت: متاسفانه یکسری از تیم ها سقف بودجه را رعایت نمی‌کنند و راه‌های دور زدن ان را بلد هستند در این بین فقط پرسپولیس و استقلال ضرر می‌کنند. امیدوارم سریع تر بودجه لازم برای تیم ها در نظر گرفته شود. قطعا بعضی از تیم‌ها سقف بودجه را دور می‌زنند ومی بینید با چه قیمت‌های بالایی بازیکن می‌خرند.