وقتی می‌گویند ایام تاسوعا و عاشورا فقط منحصر به عزاداری نیست، دقیقا منظور همین برکات ثانویه‌ای است که به حرمت اباعبدالله الحسین(ع) حاصل می‌شود تا نشان دهد که مردم ما به درستی پیام عاشورا را دریافته و برای حرکت در مسیر امام حسین(ع) از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

به گزارش همشهری آنلاین، خبردار شدیم که همزمان با تاسوعای حسینی، طی اقدامی شایسته از سوی هیأت مدیره مجمع خیرین کشور، طرح تهیه و توزیع یک میلیون ویلچر به‌صورت رایگان با همراهی خیرین آغاز شده و قرار است سالانه یک میلیون ویلچر در اختیار سازمان بهزیستی قرار گیرد تا افرادی که در سامانه بهزیستی ثبت نام کرده‌اند، بتوانند ویلچرهای مورد نیاز را دریافت کنند.

رئیس هیأت مدیره مجمع خیرین کشور در این‌باره گفته: «برای پیشبرد این هدف، علاوه بر کمک خیرین پای کار، بنا داریم کاری کنیم تا هموطنان در مجالس ترحیم به جای خریداری تاج گل، اقدام به خرید ویلچر برای نیازمندان کنند. البته در این زمینه نیز رایزنی‌هایی صورت گرفته تا ویلچری که در بازار با قیمت ۵میلیون تومان عرضه می‌شود، از سوی تولیدکنندگان با قیمت ۳میلیون تومان تهیه و تأمین شده و هموطنان بتوانند این ویلچرها را با تخفیفی اینچنینی به نام متوفیان خود تهیه کرده و در اختیار معلولان قرار دهند.»

بیشتر بخوانید: